Hello.. Meiden ik wil even mijn verhaal doen, want word gek van onzekerheid! Ik ben 17 of 18 juni voor t laatst ongesteld geweest en heb 6 juli mij eisprong gehad ( dit merk ik altijd heel duidelijk ) heb sinds een paar dagen daarna al zwangerschapsverschijnselen, maar nu weet ik t ff niet meer...verlies sinds 14 juli eerst bruin slijm en nu bruin bloed (gister zelfs een beetje rood) zitten ook vezels en sliertjes (sorry) bij...heb sinds 6 juli al een zeurend gevoel in mn onderbuik. Ik ben al sinds 2006 niet meer aan de pil en ben altijd stipt ongesteld (bijna op t uur af), mag eigenlijk pas de 18e pas testen, maar kon natuurlijk niet wachten, maar dit liep op niets uit...heb voor een aantal dagen terug ook een berichtje geplaatst maar zou graag nog wat meer reacties of meningen van jullie willen horen, wie heeft dit ook zo meegemaakt of heeft een idee wat er aan de hand is? Sorry voor t lange verhaal.. gr. puk
ik heb het ook gehad maar bij mij was het toen oud bloed dat er nog in zat heb daarna ook testen gedaan en er kwam niks uit ben je al naar de dokter geweet die heeft namelijk bij mij toen ook een onderzoek gedaan en van binnen gekeken enz. dan weet je het wel gelijk. groetjes daantje
hi puk, als de test nee zegt en je verliest (oud) bloed in de buurt van je nod dan vrees ik dat het ongesteldheid is...
Nee, ben nog niet naar de dokter geweest, omdat ik eigenlijk ook nog niet mocht testen...misschien kun je nu nog gewoon niets zien, denk ik dan maar weer... maar bedankt alvast voor jullie reactie (hopelijk volgen er nog meer!) We hebben vakantie, heb dus de hele dag de tijd om te piekeren en 100x naar de wc te lopen om te kijken of t erger word of niet...
ik denk jammer genoeg ook dat je ongi wordt, had het vorige cyclus precies hetzelfde, was toen zelfs flink overtijd, maar uiteindelijk begon mijn ongi precies zoals jij nu beschrijft. pas na 4 dagen zette het door..
ik heb precies het zelfde gehad als marieke alleen heeft het bij niet door gezet het bleef maar bij oud bloed, ik heb toen 1 dag een licht bloed gezien en meer niet ben vorige week daarvoor naar de dokter geweest en ze zei dat ik het gewoon als ongesteldheid moest zien. want het is gewoon bloed wat een tijdje van binnen blijf hangen en pas na een paar uur naar buiten kom. Tenminste dat zei mijn dokter Ik moest mijn nieuwe cyclus rekenen vanaf het moment dat ik licht bloed heb gezien. Ik hoop dat je hier wat aan heb... groetjes
tja begin het zelf ook allemaal een beetje somber in te zien..t bloed blijft nu wel bruin en is ook maar weinig...maar toch...t gaat ook niet weg tja...hou jullie op de hoogte, thanks! puk
hai....na gisteravond heel erge krampen te hebben gehad,is mijn ongesteldheid gekomen, echt een teleurstelling...maar goed volgende maand beter! Heb nog steeds het gevoel dat ik eerst wel zwanger was, maar dat mijn lichaam het vruchtje gewoon heeft afgestoten, maar goed daar heb je nu ook niets meer aan, ga nu maar weer genieten van onze vakantie, want de afgelopen dagen waren niet echt gezellie! bedankt in iedergeval voor jullie reacties!
ik had ook het idee dat er wel "iets" heeft gezeten, maar daar heb je idd niks aan, volgende keer beter dan, denk ik. veel succes met zwanger raken!