hallo meiden, heb gister een test gedaan van kruidvat met pipetje... binnen de 5 minuten gaf hij een vaag 2de lijntje... hoe je hem ook houdt hij blijft zichtbaar... is dit een indrooglijntje (zag voor het testen geen voorgedrukte lijntjes staan) Ppff ik weet het niet... wie o wie heeft een antwoord voor mij. ze staan in mn album liefs X C.
heb deze foto met mn telefoon gemaakt.. streep staat er nog steeds maar is niet zo duidelijk op de foto te krijgen ik heb ze vaker gebruikt maar die bleef echt blanco bij negatief op controle streep na.. liefs X C.
Ik zie een roze "veeg" aan de onderkant, maar geen echte streep zoals ie hoort...heel vaag...zou gewoon een andere test doen, hoor.
Ik zie inderdaad heel heel vaag een lijntje. Zit trouwens met hetzelfde probleem...ik zie vage lijntjes bij mijn testjes maar ja....of ik nu zwanger ben.....wil het eigenlijk nu meteen weten
ik zie de streep wel maar de test ziet er aardig oud.. oud zal maar zeggen dus lijkt wel een nep streepje maar las het binnen de tijd kwam denk ik dat je zwanger bent! ik zal nog even een andere test doen ! ik duim voor je!
Sorry maar ik zie helaas ook geen streep... Misschien morgen nog even een andere test doen? De gewone van het kruidvat heeft weinig hcg nodig, dus die zou een duidelijkere streep moeten geven! Succes meis! Ik duim voor je!
Hey meid ik zie ook niks, mischien moet je inderdaad ff wachten en dan weer testen.... Succes ik duim voor je....(K)
@ nessy zag net jouw foto.. hmm idd net zo vaag als die van mij.. nee hij is niet oud hoor.. heb de foto's gister gelijk na het testen gemaakt.. hmm zal idd over een paar dagen nog eens testen.. liefs X C.
Als hij gisteren is gemaakt, dan zou morgen met ochtendurine je hcg al verdubbeld moeten zijn. Ik zou morgen dan testen hoor!
de controlestreep is goed, dus de test is goedgegaan. Er treedt geen kleurverandering op, als er geen HCG in je urine zit... Je hebt een kleurverschijnsel (wel een hele vreemde dat well..) maar het lijkt me toch dat je zwanger bent. hopelijk geeft de test morgen een duidelijke uitslag
Heb nog ff flink getuurd net en zie echt onwijs licht streepje.. hij zou over een paar dagen wel donkerder moeten zijn
ja ik zie ook een heel vaag lijntje net zoals de rest zegt nog even keer een testje doen dan weet je het zeker!
Ik heb gister precies dezelfde testen gedaan, ik had een vaag toch duidelijk zichtbaar roze lijntje dat inmiddels knalroze is ingedroogd. Ik denk toch echt dat deze negatief is, wat niet zegt dat je niet zwanger bent natuurlijk. Moren weer testen, succes!
Hoi ik zit in het zelfde schuitje denk ik. Heb vanochtend met kruidvat test ook gestest, en na minuten zie ik als ik heel goed kijk in het schaduw/licht, een heel vaag lijntje. Maar ik heb in de middag met de Matcare Ultra (6 dagen voor nod) ook getest, maar daar zag ik helemaal niks, compleet negatief. Ik heb mijn nod aankomende vrijdag (de 18e) en anders de 20ste denk ik weet ik niet zeker! Wel erg spannnend. Al moet ik zegge dat ik geen kwaaltjes heb .. alleen soms ijskoud! Ik ga morgen vroeg weer testen kijken wat er dan gebeurd.