Ik heb ongeveer twee weken gevloeid. Maar het was niet heel erg veel hoor. Daarna alleen maar heel helder slijmverlies gehad tot afgelopen woensdag. Toen kreeg ik weer mijn eerste menstruatie.
Ik heb 6 weken gevloeid en daarna ging het direct over in mijn ongesteldheid. Ik heb trouwens wel eerst geprobeerd om mijn dochter gewoon geboren te klaten worden (dochter lag verkeerd en het werd een spoedkeizersnee na gebruik van vacuum). Misschien is het daarom langer dan gewoonlijk na een ks.
6 weken, maar bij nacontrole bleek dat dat kwam omdat er nog een stukje placenta zat. Toen gelijk een nacurretage gehad en nog 3 weken gevloeid.
Oh oke Thanx voor de reacties! Ik zelf ben eerst ook bezig geweest met zelf bevallen en vloei nu ook nog menstruatie achtig! Maar ik blijf me belabberd voelen, ontzettend moe (ondanks ijzer tabletten), begin weer meer pijn in mijn buik te krijgen (branderig/stekend gevoel) en ik heb het idee dat ik gewoon niet meer opknap.... Normaal? of zal ik even moeten bellen?
hier bijna niks alleen wat spotting 1 week ongeveer toen na precies 8 weken mijn menstruatie weer gekregen
3 weken heb ik gevloeid de laatste week was weinig alleen wat gesmeer en toen bij 12 weken eerste echte ongi
Als je je zorgen maakt even bellen, maar herstel na een KS heeft heel veel tijd nodig. Veel meer als na een 'gewone' bevalling.
Ja dat klopt vosje maar goed als je ineens weer meer pijn krijgt ondanks dat je rustig aandoet lijkt me ook niet zo gezond? Heb overlegd met de assistente van de Gyn en die vond het toch verstandig als ik morgen even langs zou komen in plaats van pas over 3 weken dus doen we dat maar even!
Ze hebben een echo gemaakt en er was weinig op te zien.... Hij denkt dat ze gewoon goed een zenuw hebben geraakt waar ik zo'n last van hou en het zou vanzelf weg moeten trekken..... Dus we wachten maar af!