halloo allemaal.. ik kan maandag gaan testen..dus ben erg benieuwd ik heb al 1week last vn me rug en nu ook een raar gevoel in me onderbuik wie weet wat dit is
hey hallo Ik duim voor je dat het raak is! Duim je voor mij mee ik heb me nod ook maandag hihi Groetjes en trotse moeder
Ik duim voor hje, had vroeger zelf rugklachten voor een opkomende menstruatie.. Maar had ook rugklachten tijdens me eerste zwangerschap wat eindigde in een MK. Mijn duimen draaien hoor Spannend!!!
Spanned hoor! Ik heb dit ook weer! Bij me zoontje was ik toen zwanger.. En vandaag getets en negatief... Snap er niks van en nog niet ongi... tewijl ik bij me zoontje 5 dagen voor nod heb getest
iedereen wel erg bedankt dat jjullie mee duimen.. ik ben echt op van de zenuwen.. zodra ik getest heb laat ik het weten. de testen van kruidvat zijn die ook goed..
Het is maandag! Spannend hoor, ik duim voor jullie. Elke dag begin ik me meer te beseffen dat er een klein wondertje aankomt! Dat gun ik iedereen.
en dames.. de uitslag is negatief ik heb het met kruidvat test gedaan.. en net voor het eten.. pff ben echt teleurgesteld.. heb ik miss te vroeg getest??