Vanaf wanneer kan of moet je Pampers actief gebruiken? Amy gebruikt nu nog Pampers maat 4 gewoon, maar ze word wel aktiever nu?
ik denk dat het per kind verschillend is.. mijn neefje gebruikt ook altijd pampers.. en met de pampers baby dry voor de nacht was ie smorgens altijd nat en met de active fit niet dus moet je gewoon uitproberen.. ik heb vandaag ook pampers gehaald. het was 3 halen 2 betalen.. ik heb de 4+ meegenomen
met een 6 maanden toen hij volop begin te draaien enzo. Ik vind actifit veel beter dan baby dry en hier stinken ze niet
Ik heb de Pampers Active nooit gebruikt, ook niet bij Milan. Altijd gewoon de dry, voldeed prima. Zeker nu die ook elastisch zijn geworden (was eerst niet zo) knellen ze niet als je kindje beweeglijker wordt.. Ze zijn toch een stuk duurder, dus als het niet perse hoeft, zou ik ze niet gebruiken. En anders gewoon eens proberen en kijken wat je zelf het prettigste vind...
ik gebruik ook de gewone dry de active is per luier gezien duurder en de dry werkt goed dus hou ik het daar bij.
Ik gebruik ook de pampers baby dry en deze bevallen heel goed.. Ik weet niet of ik straks de active ga gebruiken..
Ik heb van de week 6! pakken active fit maat 4 gekocht bij de makro in de aanbieding, maar Jelle slaapt op zijn buik, en dan is heel zijn romper nat 's morgens... Ik heb nu maar een pak babydry 4 gehaald om te kijken of dat beter gaat. Misschien dat dat slaaplaagje wel helpt..
Ik had me bij 1 jaar aan active fit gewaagd en heb ze terug doorverkocht. Ze wegen droog al het dubbele en met de nieuwe uitgave van baby dry zijn ze al even elastisch. Mijn zus heeft een jongetje en die was dan weer beter af met active fit! Verschillend per kind denk ik. Heb je geen kenissen waar je er 2 mag hebben om eens te proberen? Dan zit je niet meteen met dat ganse pak! Kitty