snap niks van mijn lichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sarodo, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Afgelopen vrijdag test gedaan want had allemaal "zwangerschapsverschijnselen" dacht ik. Na de test de hele dag zo beroerd als maar kan (test was negatief) Hele dag misselijk geweest, honger gevoel die niet te stillen is, gevoelige borsten (NIET PIJNLIJK),emotioneel, moe, etc etc
    Zaterdag alles over maar nog wel heel moe en af en toe duizelig en nog steeds snel huilen. Nu, vandaag zelfde als gisteren. :(

Wil ik zelf zo graag zwanger zijn dat ik mezelf zwanger laat voelen? En waar blijft mijn menstruatie?

2. Niet meer actief

Hoi Sarodo,

je kan jezelf helemaal gek maken ja als je zwanger wilt worden.
    Maar het kan goed zijn dat je gewoon zwanger bent ik zou zeggen doe anders over 2 dagen op zijn minst nog een testje.
    En probeer een beetje jezelf te ontspannen!

Ben je net gestopt met de pil misschien?

Ik zelf ben al 3 maanden overtijd en weet al helemaal niet meer waar ik aantoe ben! haha.. :rolleyes:

Succes!

3. sarodo

sarodo Lid

28 feb 2008
    67
    0
    0
    Gebruik al 3 jaar geen pil. hebben het altijd met een condoom gedaan. :rolleyes:

Ga as zaterdag nog een testje doen en als die ook negatief is dan ga ik naar de huisarts.

Vannacht wel heel vreemd gedroomd. Ik was zwanger van een tweeling. Ik was zo blij en gelukkig. Werd dus ook heel vreemd wakker :(

Deel Deze Pagina