hej meiden. Ik heb de volgende "sympthomen?" - Vorige week een SUPER enge droom. - Eergister een rare/gekke/maffe droom. - vandaag(nja gister tis 0;05) Hele dag koud gehad heb nog een dikke vest van me vriend aangetrokken ook maar de kou dat bleef, werd dr heeel erg moe van.(vooral me handen) - Gister met me vriend bij zn ouders geslapen, ik d8 ik doe voor de zekerheid een tampon in, en volgende ochtend haalk m dr uit..zag ik uiteraard witte afscheiding maar aan de andere kant zat een wat gelige afscheiding/transparant gelig. - Humeurig, maar dat ben ik wel vaker . - Zere tepels, ook wel vaker (maargoed, hoeft niet t zelfde te betekenen als altijd natuurlijk.) - Laatst in de stad hield ik het niet meer, was met een vriendin aan t shoppen, kon bijna niet meer op me benen staan +zweette. dus zsm ff wezen zitten. - paar x gehad.. Dat ik wel buikpijn had maar niet een ongi gevoel maar gwn echt buikpijn dat ik naar de wc moest om te poepen daar 8traan kwam zelfs diaree. - last van winderigheid. - Nu, hele gloeiende wangen. ben gewoon zo benieuwd of meer mensen dit herkennen, ik zeg niet dat ik zwanger ben maar ben gwn heeel erg benieuwd
hee meid, Ik ben wel vaker 2 dagen overtijd geweest ( naah vaker? 1x ) me vriend kocht een test hy komt thuis.. en jaaaahoor ik ben ongi heeel balen, dus ik w8 liever nog wat daagjes en jaa ik vind het heeel moelijk maar als ik nog even w8 dan vind ik dat me test beter besteed is vooral ivm de vorige x. herken jij wat van mij 'sympthomen?' bedankt voor je snelle antwoord! heel fijn Lieefs
Wel herkenbare symptomen, maar pin je er niet teveel op vast meid! Gewoon een testje er tegenaan gooien, dan ben je ook van die onzekerheid af.
ik ga ook testen.. maar omdatk al x 2 dagen overtijd was en dus die 2e dag toch ongi werd w8 k nou ff af iig tot morgen en dan kan ik eindelijk testen . Liefs
wanneer ben je gestopt met de pil dan? Als je pas kort bent gestopt dan is je cyclus misschien nog heel wisselend en kan je eisprong later zijn geweest. Heel veel van je symptomen horen ook bij een aankomende menstruatie, dus je kan alleen testen of afwachten denk ik
De klachten zijn toch nog redelijk vaag, het kan wel maar het hoeft helemaal niet. Ik ging me afvragen of ik misschien niet zwanger was toen ik ineens heel vaak moest plassen, veel moe en natuurlijk de ochtendmisselijkheid. Verder heb ik eigenlijk nergens last van gehad, ook niet van mijn boobs. Ik ben benieuwd of je idd zwanger bent! Succes de komende dagen
hou je niet te vast aan de symptonen. ik had namelijk helemaal geen symptomen en wist ook zeker dat ik ongi ging worden. Toch bleek ik zwanger, probeer er niet te veel op te letten want dan voel je altijd iets. Pas toen ik echt 6 weken was kreeg ik pijnlijke borsten etc. Het enigste wat ik had was buikpijn zonder dat er bloed kwam. dat was alles.. Hoop het wel voor je... gr.rensje... ps iedereen is anders dus is best moeilijk te vergelijken
Ben gwn weer gwn ongi gweest alleen was 1 x datk wat later ongi werd 2 dagen later en nu benk weer overtijd drm testk nu ook nog niet. ben in sept gestopt.
okee, ik ben ook in september gestopt met de pil! Nou, dan is er zeker hoop voor je hihi. Succes met wachten nog
vanaf datk overtijd ben zit ik hier juist veel et lezen om me sympthomen te vergelijken enz, mja is bij iedereen anders. nu heb ik eigk helemaal niets .
heey, snap het ook wel hoor! voordat ik zwanger was keek ik daar ook altijd op. En altijd als symptonen had werd ik ongi. behalve toen ik dus geen symptonen had, toen bleek ik zwanger!. zal voor je duimen.. gr. rensje
ik herken ook heel veel symptomen en het is zooo verwarrend. ik heb bijvoorbeeld een dag na het douchen al ongelooflijk vet haar en bloedend tandvlees en de welbekende buikklachten. Maar je hebt pas echt zekerheid als je of een positieve test in handen hebt of ongesteld word.. en waar hebben wij meiden een hekel aan? Wachten!
Hey bloempje... lijkt mij dat je zwanger bent, ik zou pas testen als je 7 dagen overtijd bent dan krijg je het beste resultaat! En ja ik weet het, 7 dagen is wel heeeeeel lang Ik zal voor je duimen! gemma