met speen "slapen", is dat echt slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door petra2278, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    hoi,
    ik baker mijn zoon al 1,5 week in maar helaas zonder resultaat. Hij krijst het nog steeds uit en de ochtend slaap lukt hem gewoon niet, dus dat wordt uiteindelijk wandelen/speen en hopen dat hij dan rustig blijft.
    ik vraag me alleen af: hij ligt nu in de kinderwagenbak met speen en hij heeft zijn ogen dicht en sabbelt op zijn speen...is dat nu ook slapen?
    of is het pas echt slapen als hij zijn speen uitspuugt?

ik maak me echt super veel zorgen, ondanks het inbakeren slaapt hij nog steeds niet makkelijk in /. of helemaal niet in....maar alle andere dingen die voor ongemak kunnen zorgen zijn te vaag (refluxsymptomen/allergie e.d)...
    maar ja, als het slapen met speen dan ook onder slapen valt ben ik al iets geruster...

oja, als de speen uitvalt, begint hij weer met huilen....

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat is echt slapen hoor :) , mijn dochter spuugt haar speen snachts maar zelden uit...

3. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik denk dat ie dan niet in zijn diepe slaap zit. Mijn dochter slaapt pas echt diep als de speen uit haar mond valt, de handjes opengaan en de kleur wegtrekt uit haar gezichtje. Maar joh, als ie met de speen zo een tukkie doet is het toch weer mooi meegenomen?

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier valt meestal de speen er vanzelf uit maar soms ook niet en dan slaapt hij volgens mij echt wel.

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb er wel eens opgelet in de auto, vroeg me hetzelfde af dus. Maar zolang mijn zoon met de speen slaapt dan slaapt hij licht, en wordt de slaap dieper dan valt de speen uit zijn mondje. "s avonds slaapt hij in met de speen, maar als ik even later kijk wanneer hij slaapt ligt de speen al naast hem. Zodra hij in een diepere slaap is valt zijn speen dus uit zijn mondje.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Emma slaapt dan wel als ze af en toe erop sabbelt. Ze spuugt hem vaak zelf uit op een gegeven moment of hij valt uit haar mond. Misschien is het dan wel een lichtere slaap ja, dat zou best kunnen

Deel Deze Pagina