Dit zou ik ook niet vergeten. Er wordt veel gezegd: kun je leven met zo'n hoofdje: dat hoeft dus helemaal niet (altijd). Maar dat maakt je beslissing vast niet makkelijker. Misschien kun je eens een dag of twee denken van: hij krijgt een helm. Kijken hoe je je bij dat idee voelt. Daarna 2 dagen: we doen het niet. En dat kijken hoe je je voelt. Misschien helpt dat bij het zoeken naar wat je gevoel zegt.
weet niet of ik het gemist heb... maar ik ben toch wel benieuwd waarvoor je gaat kiezen, of je er voor jezelf al uit bent?
Ja ik ben ook wel benieuwd. Wij hebben morgen een afspraak in het ziekenhuis, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen en hoop dat ons zoontje er voor in aanmerking komt.Want zijn hoofd is ook echt plat van achter.
hier nog eentje benieuwd.. bij onze dochter wordt morgen haar hoofdje gemeten om te kijken of er vooruitgang is, ze heeft de helm nu een maand..
Goed van jullie!! Nu is het de komende maanden even lastig en vooral met warm weer. Maar je kindje heeft er de rest van zijn leven profijt van! Ik heb eens bij de gyn in de wachtkamer ook een jongetje gezien met een behoorlijk 3hoekig afgeplat hoofd. Ik kan je zeggen dat is dus echt niet mooi. Dat jongetje moet het er zijn hele leven mee doen! En als moeder zijnde wil je natuurlijk wél dat je kind later een leuke verkering krijgt haha!
fijn om te horen dat jullie het toch gaan doen!! Was ook de beslissing die ik genomen zou hebben in jullie geval!
goede keus muis! Het is maar een paar maanden! Wij zijn gisteren geweest, gelijk doorgegaan naar livit en hebben ze gipsafdruk gemaakt van het hoofdje. 20 mei krijgt hij het helmpje! Ik moet zeggen er viel echt wat van me af toen ik geweest was, onbewust was ik er toch erg mee bezig en ik ben blij dat we deze keuze gemaakt hebben, al is er maar 50% verbetering is tenminste iets! Wanneer hebben jullie de afspraak? Sandraske en was er verbetering??