Wie heeft er al een bodywarmer gekocht? Ik zoek een donkerblauwe.. Maat 92/98.. Heb jij een tip waar je die kan vinden? Ik heb er nu 1 maar die is zoo groot en lang ziet er niet uit. Vorige jaar een super leuke gehad en die heeft hij heel vaak aangehad.. Alle tips zijn welkom!
haha suc6, je zit nl net als ik in het verkeerde seizoen, die verkopen ze vooral in het najaar. Maar na lang zoeken heb ik uiteindelijk deze gevonden en ben er erg blij mee. noppies bodywarmer - Bing Afbeeldingen
Bedankt voor je tip! Ow ja sorry ik heb een zoontje... Heel irritant ja dat ze in dit seizoen niet te koop zijn :S
Dankje ga even kijken. Die van Lief vind ik niet mooi blauw.. En van BFC nog niet gezien.. Ga ik ff kijken thanks!
Ja die vind ik geweldig! Dit weekend ook nog eens 20% korting maar zouden jullie voor bodywarmer een maat groter nemen?
Nee, denk het niet. Het ziet er zo gek uit als hij te lang is. En dan zijn de armsgaten ook zo groot. Hier heeft hij een bodywarmer van Tommy Hilfiger maat 9-12 maanden dus ong 74 terwijl hij al maat 80 van kleding draagt. Het ligt er gewoon ook een beetje aan hoe groot hij valt.
Alleen nu geen bodywarmer van TH zie ik. Deze is ook leuk, hebben ze in mt92: U+E bodywarmer Q6006733 - Bodywarmers - Jongens - Babykleding - Coccinelle - Kinderkleding, babykleding, kinderschoenen en schoenen
Die is idd ook leuk maar die van sevenonseven vind ik leuker! Kzag het net ja dat ze ze niet van TH hebben nu..
Ook leuk: Marktplaats.nl > Salty Dog bodywarmer kobaltblauw NIEUW - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Marktplaats.nl > Bodywarmer WE: 2 kanten te dragen: donkerblauw en oranje - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92