Hallo, Mijn titel zegt het al; Wat is handig om een bijna/net kruipende babyjongen aan te doen, Als het warm is? Wij gaan op vakantie en dan wil ik hem het liefst niet met blote knieeen laten zitten en kruipen. Hij begint nu te schuiven op zijn buik en kan zelf zitten, Dus over twee maandjes op vakantie gaat hij vast kruipen. Hij wil nu alleen nog maar zachte broekjes aan, joggingbroek enzo. Bij mijn dochter deed ik altijd een legging onder haar jurk of rokje, maar dat zal ik mijn zoon maar niet aan doen! Wat vonden jullie handig voor soort of merk broek? Alvast bedankt!
mijn nicht die kocht wat dunnere spijkerbroekjes van de zeeman/wibra ofzo...is ook niet zo een ramp als die stuk gaan. En als ze op de knieen vaal werden lapte ze ze op met een leuk stuk stof (stevige stof) kon die er nog wat langer mee kruipen
hier heel vaak zeeman broekjes. Ook nu hij gewoon loopt. Zijn qua prijs wel lekker als het stuk gaat! En hier een dreumes die zichzelf graag vuil maakt dus als ze dan erg verwassen zijn dan gaan ze in de prullenbak xx
toen zoonlief nog kroop vorig jaar op vakantie droeg hij vaak zachte wat dikkere joggingbroekjes en spijkerbroekjes. Korte broeken droeg hij maar weinig omdat dat niet zo lekker kruipt in het gras, dan ging hij op handen en voeten kruipen nml. Ik moet zeggen dat er maar weinig kapot is gegaan en ook de vlekken gingen er wel uit in de was.
Hier 3/4 broekjes, ideaal. lang genoeg om te kruipen, zitten over de knie. Lange broekjes zijn wel warm denk ik, en dunne broekjes zijn ze zo doorheen
Bedankt! Heb inderdaad wat joggingbroekjes, ook van de Zeeman en Hema gehaald. Hij heeft van zijn neefje nog een twee 3/4 broekjes gekregen, dus we kunnen wel even door. Ik ga zelf nog even kijken voor een leuke 3/4 broek dat lijkt me toch wel lekker voor hem als t echt warm is. Dolce
Hier gewoon leggings hoor! Ook bij een jongen, wamt die die knieën gaan veel minder snel door als van een dun broekje. Ook al snel lekker blote knietjes. Ze kweken vanzelf eelt.
Ik had in het voorjaar korte broekjes in wat grotere maten gekocht bij de zeeman of wat niet zo duur was,en die viel dan bij Sietse net tot over de knie,dus eigenlijk was het voor een wat grotere jongen een korte broek,maar bij Sietse was het een kuitbroek! Zat toch lekker luchtig,en hij kroop zijn knietjes niet kapot! Niet vergeten zijn kuiten dan goed in te smeren,die verbranden zo snel!