Chloé's haartjes worden wat lang (zo'n 8 - 10 cm, boven op haar hoofd.. en achter een stuk korter), maar nog niet lang genoeg om er echt iets mee te doen, bovendien is het zo glad en sluik en heeft ze een enorme dwarrel op haar kruintje. Het ziet er onverzorgd uit, maar weet niet of ik het nu moet knippen of laten knippen of wat dan ook.. 8) Wil wel dat haar haartjes groeien.. Suggesties? Liefs, een ijdele moeder..
wachten tot ze staartjes kan, speldje in, of toch echt even bij laten knippen. Wij zijn nog steeds niet bij kapper geweest, vorige maand zelf der pony geknipt.
Ik had voor Alannah hele kleine speltjes besteld. Deze bleven zitten en ik kon het haar uit haar ogen houden. Zodra het kon heb ik hele kleine elastiekjes bij de zeeman gekocht. Nu kan haar haar in een mini staart alleen ze trekt het elastiekje er steeds uit
Ik ken het probleem. Been there, done that.. Het enige dat je er aan kan doen is er van die elastiekjes in doen die je normaal onderaan vlechtjes doet. Ik zou het niet laten knippen, evt wel een beetje haar pony.
even volhouden idd ik had mazzel met een jongen die kan je meteen knippen (in zijn eerste jaar 6! keer geknipt, gewoon zelf gedaan samen met mijn moeder) ik hoop dat onze meid zijn haren krijgt!
Hier ook een dochter die richting matje gaat en haren die over haar oren groeien. Kortom er moet ook nodig iets aan gedaan worden. Voorkant heb ik pas bijgeknipt, omdat het in haar ogen zat. Speldjes vind ik te link om het zonder toezicht te laten. Staartje bovenop haar hoofd vind ik zelf niet mooi. Wel straks als ze 2 staartjes kan.
dan doe je toch alleen in het bovenste staartje(s) en achter enz niets zo heb ik het ook in het begin gedaan. Ik gebruikte van die dunnen plastic elastiekjes van de zenner. verder met knipjes enz de losse haartjes die er nog niet bij kunnen vast klikken Zo ziet/zag het er dan uit
waarom niet gewoon naar de kapper gaan? Mijn dochter heeft nog lang niet zolang haar, maar dat matje vind ik echt niet mooi. Denk dat ik er binnenkort even binnen ga stappen!
ik vond het echt zonde om te laten knippen..... Ze is inmiddels 1,5 en heeft een prachtige bos met haar (sorry ben er echt trots op) http://85.17.59.106/436400001-436450000/436443601-436443700/436443662_5_v3cU.jpeg Vanaf de 1ste staartjes hebben er ook altijd staatjes in gezeten en nu kan ik er van alles mee doen. ps athina thnx
haha ik zit met smart te wachten tot het bovenop wat langer wordt. Ik vind staartjes helemaal leuk Ik laat het dus ook echt niet knippen, alleen de achterkant om het gelijk te houden... Ik spaar ook gewoon voor een bos met lange haren hoor, mijn oudste heeft al prachtige lange haren. Nu de jongste ook nog ff mooi meissie nikster!
volgens mij is het wel zo dat als je dat "babydons"laat knippen dat het dan wat voller word als het weer groeit. was bij lars wel zo.
Ons was vertel dat je de haartjes om de 6 maanden moet laten bijknippen zo groei het ook beter. en als je dat niet wilt knip je toch alleen de haartjes in haar nekje.
Naomi is al 2x bij de kapper geweest... 1e keer een boblijn, zodat het recht was allemaal.. En de laatste keer beetje bijgepunt, zodat alles bij elkaar kan groeien..
Kim is ook al een paar keer bij de kapper geweest, inderdaad puntjes knippen zodat het minder piekerig werd. Als alles wat meeer op 1 lengte is dan kan je makkelijker staartjes maken. De kapper zei tegen mij dat het echt beter is om de haartjes in het begin te laten knippen, omdat de structuur van het haar rond het eerste jaar veranderd
ik vind te weinig knippen helemaal niet mooi, ik had vroeger haar tot over mijn kont (alleen maar superlastig, valt in de wc, een uur bezig met je haar wassen ontklitten e.d.) ik vind dat lichtkleurige en vaak dunnere haar aan de onderkant niet zo mooi, dus lang haar JA SUPERMOOI! maar wel goed geknipt en onderhouden zodra het licht is aan de onderkant vind ik het niet meer mooi..
Hallo! Hier is Tamara geboren met een dik bos haar en al vanaf haar 3e maand deed ik haar haar in een staartje. In november kon het echt niet meer...het haar was bovenop alleen lang, aan de zijkanten en achterkant stukken korter. Het haar was te lang om los te dragen, hing tot over haar neus en als een staartje in het haar had, trok ze het elastiekje er steeds uit. Dat vond ik toch wel link, want ze stopt alles in haar mond... Dus ik ben naar de kapper geweest met Tamara. Het haar voelt veel voller en is ook al weer gegroeid, dat gaat zo snel bij haar. Dus ik zou zeggen, lekker naar de kapper! Is goed voor het haar en het ziet er weer stukken netter uit. Je meisje kan haar hele leven lang nog lang haar hebben hoor, groeit vanzelf weer lang. De tips mbt kleine elastiekjes, hielpen hier niet echt. Madam haalde de kleinste elastiekjes uit haar haar en stopte ze dan in haar mond... Ik zou dat dus niet riskeren...maar dat is mijn mening. Liefs Elly.