overgens moet ik zeggen dat ik het bij een meisje ook niet aan zou trekken, maar dat is smaak gebonden denk ik.
Ik dacht eerst o jee het merendeel zegt jongens. Er komen nu alleen steeds meer andere reacties. Ik heb ze nog niet gekocht en ook nog niet in het echt gezien. Misschien dat ze in het echt wel neigen naar jongen of echt meisje. Ik vond ze wel leuk maar ik houd ook meer van de stoerdere schoen en niet de echte standaard meisjesschoen. Ik ga ze morgen gewoon even in het echt bewonderen. In ieder geval bedankt voor alle reacties!!
Nee, dat heb ik ook. Ik houd er niet van dat het aan de voorkant zo gerafeld is, of hoe zeg je dat... Wel goed dat je de schoenen in het echt gaat bekijken. Kan dan heel anders zijn en ineens duidelijk!
nou aan mijn antwoord heb je eigenlijk niets ik vind het een echte meidenschoen en manlief vind het een echte jongensschoen dus denk dan dat het aan je smaak ligt en het unisex is
Ik vind het voor allebei kunnen. Het hangt af van de outfit. Bij een wat stoerdere meiden-outfit kan dit superleuk zijn. Ik zou ze mijn dochter zeker wel aantrekken. Voor een jongen vind ik het wat moeilijker inschatten, omdat ik zelf geen jongetje heb en eigenlijk ook geen beeld heb van de mode voor jongens. Ik denk dat ik voor een jongen wel leukere schoenen zou kunnen vinden, maar ik vind het dus zeker wel kunnen.
kan voor beide doe het met een kleedje dan denkt iedereen ohh mooie meisjesschoen doe het met een stoere broek en dan is het weer helemaal voor de jongens
haha ik zei jongensschoen maar mn man vind het een echte meidenschoen tja wellicht kan het dan inderdaad voor allebei