Wij krijgen een dochter! Emily, Milou en Gwen staan hoog in de lijst. Emily en Gwen vooral bij mij, Milou bij mijn partner. Grote broer heet Pim. Inspiratie is welkom Liever geen namen als Lieke, Loes, Eva etc. Vinden we weer teveel kinderboek worden naast Pim. Helppppp!
Pim en Senna Pim en Hanna Pim en Jolijn Pim en Mara Pim en Loïs Pim en Sanne Pim en Anna Pim en Ziva Pim en Ilse Pim en Fenna Pim en Tessa Pim en Philou Pim en Nina Pim en Vieve Pim en Nora Pim en Elise Pim en Daphne Pim en Sara Pim en Danée Pim en Lauren Pim en Laura Pim en Jackie Pim en Britt Pim en Jente Pim en Mirte
Lea of lia Marit Donna Madee Jorine/Jorien Anouk Wies Yfke Geertje Alex (lexie) Mona (tenzij je keizer heet ) Lois Meg Alies Aniek Doris Jill
Pim en Maren Pim en Lauren Pim en Wende Pim en Veerle Pim en Jolijn Pim en Maud Pim en Iris Pim en Stella Pim en Merle Pim en Febe Pim en Myrte Pim en Jente Pim en Babet Pim en Daisy Pim en Kirsten Pim en Mette Pim en Ava Pim en Silke Pim en Nanou Pim en Maudi Pim en Ella Pim en Irene Pim en Yara Pim en Laurie Pim en Sabine Pim en Daphne Pim en Ilse Pim en Manon Pim en Freya Pim en Aniek Pim en Claire
Pim en Ik Meike Pim en Carlijn Pim en Karlijn Pim en Flora Pim en Renske Pim en Minke Pim en Romee Pim en Jonne Pim en Marenthe Pim en Bella Pim en Lena Pim en Fenna Pim en Leah Pim en Mia Pim en Nienke Pim en Nienke Pim en Milly Pim en Thirza Pim en Tamar Pim en Jasmijn Pim en Noa Pim en Nova Pim en Eden Pim en Svea Pim en Nele Pim en Ize Pim en Tess Pim en Lola Pim en Inez /Ines Pim en Isa
Ik zie nu hier naast emily en Milou ook Gwen.. Ik heb echt een zwak voor die naam, ondanks dat het eigenlijk helemaal niet past bij wat ik normaal gesproken leuk vind. Ik vind het ook prima passen bij Pim. Dus ik zou gaan voor Gwen, hoewel die dus niet in je andere topic staat