Bedankt voor jullie reacties… zo fijn dat er mensen zijn die de moeite nemen om te reageren, je gerust te stellen, iets uit te leggen en je sterkte wensen als je zo in onzekerheid zit. Doet me erg goed, heel erg lief!
Lief! Inmiddels is het bloeden begonnen, wat duidelijkheid en ergens ook wel rust geeft. vandaag toch even bij de verloskundige geweest om te overleggen hoe nu verder. Dit is de 2e vroege miskraam achter elkaar en bij onze andere dochter had ik Clomid nodig om überhaupt n cyclus te hebben. Naar verwachting zijn mijn eitjes zonder Clomid niet van goede kwaliteit en breekt mijn lijf de zwangerschap dus ook meteen af. Ik heb om een doorverwijzing naar de gynaecoloog gevraagd zodat zij het traject weer op kunnen starten. Zij weten immers hoe mijn geschiedenis eruit ziet. Mijn verloskundige belde bij die vraag meteen de gynaecoloog op en ik kan woensdag al terecht. Heel erg fijn.. hopelijk kan ik jullie snel goed nieuws geven. Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieve woorden, dat had ik echt even nodig.
Ik ben blij voor jou dat er duidelijkheid is en wat vervelend allemaal maar heel blij voor jou dat je bij de gynaecoloog terecht kan en ook nog eens snel! Dat het snel weer mag lukken en blijft plakken. Sterkte voor nu en alle geluk voor wat komen gaat.