zwanger of niet? snap er niets meer van!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mama2kids, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2kids

mama2kids Nieuw lid

29 jan 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo!

ben hier nieuw;)
    maar een vreemde vraag eigenlijk gewoon bizar snap er niks van!!

nou ik word maar niet ongesteld dus toch maar een test gedaan meteen positief tenminste een mega vaag roze streepje...dus streep is streep zeggen ze maar nu komt de grap mijn man is gesterreliseert! nog een test gedaan gisteren negatief...gisteren naar de echo geweest omdat ik gewoon niet zeker meer ben van die testen

is er in me baarmoeder een heel klein vruchtzakje te zien zonder een teken van leven de echoscopiste zegt dit is een hele prille zwangerschap want het is een vruchtzakje zit op de plek waar een zwangerschap begint... waarom geeft dat de 2de test negatief aan ben ik nou zwanger of niet heb ik een miskraam gehad...of is er gewoon opeens een vruchtzakje onstaan? snap er geen bal meer van...mijn man vind het ook nogal bizar

we moeten over 2 weken weer terug komen voor een echo dan weten we meer:(:(:(

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hoe lang ben je nu over tijd? En heb je de eerste test misschien met ochtendurine gedaan en de 2e niet? Tja, als er wel een vruchtzakje te zien is, dan moet je denk ik toch echt rekening houden met een zwangerschap. Is een sterilisatie altijd 100% betrouwbaar eigenlijk? Kan me voorstellen dat het voor jullie nogal schrikken is.

3. mama2kids

mama2kids Nieuw lid

29 jan 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ben al iets van een week overtijd zelfs super last van moeheid af en toe misselijk pijnlijke borsten noem maar op...

ben niet zo oud hoor ben nu 28 mijn man 35 maar we hadden zoiets van 2 kindjes is genoeg dus sterreliseren das makkelijk geen pil meer of wat dan ook de oudste is nu 8 en de jongste nu 5...ik weet het niet ik geloof het eigenlijk niet...en zeker na die 2de test maar er is wel weer wat te zien...gewoon bizar haha

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou inderdaad bizar. Ik denk dat er niets anders op zit dan afwachten tot je de volgende echo hebt. Of nog een keer testen. Ik zou dan met de testen van de Kruidvat testen, die hebben 2 testen voor € 5,-- en die zijn goed betrouwbaar.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Inderdaad bizar. Ik denk inderdaad dat je moet afwachten wat de volgende echo gaat zeggen. Je kan natuurlijk altijd tussendoor nog een testje doen. Als je echt zwanger bent dan moet de test de volgende keer een stukje donkerder zijn. En inderdaad de kruitvat 2 voor 5 euro zijn erg betrouwbaar. Ik teste positief voor mijn NOD.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd erg raar/bizar... ben benieuwd... !

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Bizar verhaal , maar het gebeurd idd wel vaker ..Is je man al lang geleden geholpen ...?

Bij ons in het dorp is het ook gebeurd , notabene bij de ha ....Maar die had er blijkbaar niet aan gedacht dat de eerste zoveel zaadlozingen toch nog voor bevruchting kunnen zorgen ................

Spannend hoor ..

8. mama2kids

mama2kids Nieuw lid

29 jan 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ga wel nog een tesje halen bij de kruitvat 2 voor 5 euro! durf tegen niemand wat te zeggen over zwanger zijn heb het idee is er wel maar me verstand zegt nee! heb de echo foto's meegekregen heb opgezocht op internet en zag dezelfde echo foto;s wat ik heb meegekregen...? maar je kan toch niet schijnzwanger zijn en dat je hormonen zoiets aan gaan maken? ben echt nooit overtijd dus ik snap er werkelijk niks van

en me man is al 4,5 jaar geleden gesterreliseerd zelfs nagekeken en alles dus het is voor mij echt iets raars ook allemaal

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmzz... echt wazigg....
    nee lijkt me niet dat een vruchtzakje schijnzwanger is ;)!
    ben benieuwd hoe t afloopt .. maar n vruchtzakje lijkt me er niet zomaar te komen
    en al 4,5 jaar... wazig zeg !

10. mama2kids

mama2kids Nieuw lid

29 jan 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    nouwja we zien het wel in ieder geval bedankt voor de reacties ...nu hoop ik natuurlijk door al die stress dat ik echt zwanger ben...lijkt me nu wel errug leuk zo'n klein beebje! maar goed zit heel internet af te speuren van een vruchtzakje maar dan ben je zwanger... heb de echo op internet bekeken en zie dezelfde plaatjes op internet als mij! als het vruchtzakje over 2 weken nog geen hartreactie heeft dan heb ik een miskraam als ik internetland moet geloven....ik ga woensdag weer een test doen dan is het een week verder. voel me wel super zwanger en die test en die echo heeft dat alleen maar versterkt....

maar zo bizar me gevoel zegt ja je bent zwanger maar me verstand zegt nee man dat kan niet gisteren werd me dochtertje 5 jaar en had het als onderwerp nou me moeder geloofde er geen snars van die zei dat kan toch niet...ach we zien wel

11. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    inderdaad bizar....

Deel Deze Pagina