Hoi dames, sinds 5 maanden ben ik aan de clomid en pregnyl + utrogestanbolletjes... heb 2 weken geleden mijn 4de IUI gehad en mag overmorgen testen. Elke keer heb ik wel last van NEPsymptomen zoals pijnlijke borsten, krampjes, steken in lies, moe ed maar dit komt natuurlijk van de hormonen en medicatie... Nu wou ik graag vragen aan de dames die MET een of meer van deze "hulpmiddeltjes" zwanger zijn geworden wat ze ECHt voelden toen het raak was... groetjes!
Ha Ineke, Vrij snel na mijn eissprong had ik al last van mijn borsten en last van ongikrampjes. Verder had ik nergens last van. Ik weet ook dat ik ontzettend hard tegen iedereen aan het roepen was dat ik dacht dat ik weer ongesteld ging worden. Normaal deed ik dat niet. Meid ik hoop dat het raak is! Sterkte met de laatste dagen wachten. Die wachtweken zijn slopend. Ik heb uiteindelijk 5 iui's gehad.
Ik voelde geen verschil de keren dat het niet lukte met de keer dat het wel lukte. Heb je waarschijnlijk niet zoveel aan Ik heb die laatste 4e keer ook pas een week na NOD getest, dacht echt dat het wel weer niets zou worden haha, zo zie je maar.
Tot ongeveer 8 dagen na TP had ik 'last' van utrogestan bijwerkingen daarna verdwenen die langzaamaan, behalve de zeer gevoelige tepels, die bleven ook had ik wat krampen in mijn buik. Een dag voor NOD voelde ik me opeens anders; beetje wazig en duizelig. Op NOD ook en toen kwam ook de misselijkheid en met name 's avonds krampen in mijn buik; testje gedaan op NOD en zie mijn banner!
Bij mij was de eerste symtoom: Opgezette borsten Dit was ongeveer 2dgn voor NOD En die wacht weken zijn slopend!! Sterkte voor iedereen hier die nog op een wondertje wacht! Ik hoop dat het een POSITIEF jaar gaat worden
Ik zit hier in hetzelfde schuitje. 19 januari TP gehad van 1 cryo. Geen klachten gehad van de bolletjes en van de progynova. De laatste dagen worden mijn borsten steeds aanweziger. Brandende tepels ook. Vanmorgen (wachtdag 10) een testje gedaan (kv 2 voor 5) en die was negatief. Ik heb zoiets van als ik zwanger zou zijn dan zou er toch nu wel een licht streepje te zien moeten zijn? De moed zakt me in de schoenen...
Jazeker! heb ondertussen al 5 testen liggen . Mijn eerste test was dus op nod (licht streepje) en toen de dag erna (licht streepje) toen 2 dagen niet getest en toen werd na 2 dagen het streepje dikker, 2 dagen later weer dikker. Gister een testje gedaan voor de lol en nu is de streep vetter dan de controlestreep, en ik zit nu 1 week en 2 dagen na nod, dus het heeft even tijd nodig. 1 dag na NOD is nog zo pril. groetjes!
Oke, dus voor je NOD had jij nog niet getest. Gefeliciteerd trouwens!!! Spannend, op naar de 1ste echo. Zijn het er 1 of 2 ...
Nee idd voor nod niet getest dus waarschijnlijk zou het streepje dan heel licht zijn geweest. Hihi ja praktisch gezien beter 1, maar ach als het er 2 zijn is dat natuurlijk ook ontzettend fijn! groetjes!