Hoi hoi, Wie heeft voor mij een goede smoes om niet te drinken? Bob gaat niet omdat alles op loopafstand is. Antibiotica vanwege een blaasontsteking valt erg op..(veel gebruikte smoes) Ik dacht misschien aan een antibiotica voor iets anders, maar wat?
Hahaha ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben ook nog op zoek naar een goed excuus. 1 dag heb ik al als bob (Maar dan moet ik vanuit Veldhoven met een hele groep naar Eindhoven dus dat is nog wel te doen). De andere dagen zijn opzicht op loopafstand maar mijn vriendengroep bestaat uit luie mensen dus zullen met hun zatte kop blij zijn als ik rij. Denk niet dat ze iets merken. Aangeven dat je je niet lekker voelt maar toch wilt gaan, want ja het is maar eens per jaar? Ik weet het anders ook even niet.
Wat drink je normaal en wat is de situatie (etentje bij iemand thuis, kroeg, feestje)? Toen ik pril zwanger was gingen wij met een paar vrienden bij iemand thuis eten. Ik drink meestal rode wijn bij zo’n gelegenheid. Ik heb toen net gedaan of ik nog een fles open had staan die leeg moest, anders zou hij bederven. Dus die nam ik mee naar dat etentje. Dat kon omdat niemand anders dan mijn man en ik rode wijn dronk. In die fles zat dus geen wijn maar druivensap. Niemand had iets in de gaten. Toevoeging: ik lees nu de hele titel pas. Het gaat dus om carnaval. Dan heb je meer aan mijn onderstaande tip.
Met carnaval krijg je je bier nooit in de fles maar in een beker (bah, plastic bekers ). Je kunt dus alcoholvrij bier/radler drinken zonder dat iemand het ziet. Je moet alleen wel steeds zelf je drankje gaan halen. En bier lusten...
-haal zelf een alcoholvrije cocktail aan de bar. -'drink' een glas leeg door je lippen op elkaar te houden en subtiel je glas beetje bij beetje in een plantenbak/grond/etc te legen -is er iemand die weet dat je zwanger bent? Dan kun je tussendoor van glas wisselen. Niemand die het doorheeft, vooral niet als ze al wat ophebben en het lijkt net of je hebt gedronken. -antibiotica voor luchtweginfecties, oorontsteking etc. Neem een paar tikkels mee of foliumzuur zonder verpakking en slik tussendoor je 'antibiotica'
ahhh, wat een goed onderwerp! Ik vraag het me ook af. Gisteren ontdekt dat ik zwanger ben. Maar een paar vriendinnen weten echt wel als ik niet drink dat er wat aan de hand is. Bij mijn eerste zat ik al aan de antibiotica......dus nu? En niet gaan is geen optie! haha
Nee, er is niemand die weet dat ik zwanger ben. Op mijn vriend na dan.. ok ben pas 5 weken en paar dagen zwanger dus we vinden het nog te vroeg om te vertellen. Niet fit zijn lijkt me geen optie, want dan kan ik beter thuis blijven. We gaan 3 dagen..
Ik liep gewoon continue met drank in mijn hand rond alsof ik dronk haha. Echt niemand die dat door had! Met bier haalde ik soms 0.0 stiekem en witte wijn deed ik bij t toilet water in mijn beker Dus geen smoes voor niet drinken maar gewoon doen alsof je drinkt!
Inderdaad zeggen dat je een antibiotica kuur hebt gekregen van de dokter en dat je daardoor niet mag drinken.
Waarvoor krijg je nog meer antibiotica (op blaasontsteking na) en waarmee he wel gewoon carnaval kunt vieren?
Ik drink geen alcohol, maar dit zou ik gedaan hebben. Volgens mij gaan ze echt niet opletten of je wel echt drinkt. Zeker later op de avond neemt hun waarnemingsvermogen af . Veel plezier! -x- Mooiezomer
Na 3 drankjes zien ze echt niet dat je je glas niet leeghebt. Zelf rondjes halen en de barman inlichten. Dubbelfris in een wijnglas/beker laten schenken (die met druif is net witte wijn)
Gefeliciteerd!! Met de smoes van antibiotica zal je heel snel door de mand, ook al is het voor iets anders als blaasontsteking.. Ik zou 0.0 drinken, groene ijsthee met ijs lijkt op wijn Als een ander het gaat halen drinken met alcohol bestellen. Dit wegzetten op een andere tafel en zelf iets zonder alcohol bestellen.. En ik weet niet of je normaal regelmatig wat fris tussendoor drinkt, anders kun je dat ook regelmatig bestellen onder het mom 'heb geen zin om al vlug zat te worden, we moeten nog 3 dagen..' En bedenk een pasklaar antwoord als je toch de vraag krijgt of je zwanger bent.. Succes!
Als je al de hele avond hebt gedaan alsof je drinkt zou ik daarop als antwoord geven: dat hoop ik niet na al die drank van vanavond!
Antibiotica is zo doorzichtig! Ik ga altijd voor ‘doen alsof ik drink’ en dan stiekem glas wisselen/zelf alcoholvrij bestellen/weggooien. En dan af en toe tussendoor een colaatje, om niet al te snel teut te zijn. Succes!
Gewoon net doen alsof je drinkt en alles aan je vriend geven! En zelf tussendoor een 0,0 halen ofzo. Werkt als een tierelier. Smoesjes zijn vaak veel te doorzichtig.