help 10maand en niet willen slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trotsemoedeer, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemoedeer

9 dec 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo , ik heb een jongen van 10 maand en die wil niet meer slapen, hij is sowieso altijd al een moeilijke slaper geweest maar nu begint hij al te huilen als ik hem boven ze bed hou , dan staat die meteen huilend en krijsend aan het bed, we hebben alles al geprobeerd maar het enige wat wil is hem in ons bed leggen dan slaapt die alleen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling..

heeft er iemand tips ???

2. Leonora86

Leonora86 Actief lid

29 jan 2014
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dit is zo'n vervelende fase! Ik ben er net uit, maar bij mij heeft het dik 6/7 weken geduurd (alles bij elkaar ook hoor, verlatingsangst, veel tanden etc). Van de een op de andere dag was het over. We hebben toen heel veel met hem in de draagdoek gewandeld of hem ook tussen ons in in slaap laten vallen. Wij hebben hem tot voor kort altijd geholpen met in slaap vallen door te wiegen, maar omdat we zo doodmoe waren en bij hem steeds vaker het wiegen niet meer hielp hebben we de 5 minuten methode toegepast. Dat heeft echt heel goed geholpen. Hij slaapt sindsdien zelfs door. Vaak is het alleen savonds nog even een kort protest huiltje van een minuut of 2.
    Ik was altijd heel erg tegen laten huilen, maar na 11 maanden was ik echt een wrak, en het heeft dus goed geholpen. Misschien kun je nu eerst kiezen voor samen slapen en zodra hij uit deze lastige fase is in kleine stapjes hem weer leren in zn eigen bed te slapen. En anders de 5 minuten methode? Veel sterkte en succes iig...

Deel Deze Pagina