Bugaboo ombouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emma73, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoon in nu iets meer dan 5 maanden
    Nu kan hij van zijn rug naar zijn buik draaien en dat is zijn favoriete bezigheid. Binnen 3 seconde is hij om, van buik naar rug gaat niet altijd nog goed

Nu gooit hij zijn benen in de kinderwagen omhoog en sinds een paar dagen wil hij zich ook omdraaien in de bugaboo. Zijn benen hangen nog net niet buiten de kinderwagen.
    Wandelen is dus meer kind goed weer neerleggen wandeling

Nu wil ik eigenlijk liever niet al de kinderwagen ombouwen tot wandel wagen want hij is pas 5 maanden
    En elke wandeling in de carrier is ook niet echt de bedoeling

Enige herkenning bij andere en wat te doen??

2. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Wil hij graag op zijn buik liggen? Of draait van zijn buik om direct weer naar zijn rug? Ik heb onze zoon ritjes meegenomen dat hij gewoon op zijn buik in de bak lag. Vond hij een tijdje erg leuk/fijn.
    Ik gebruik nu al een maand de wandelwagen, maar dan helemaal plat of 1 standje gekanteld. Maar mijn zoontje is wel erg groot voor zijn leeftijd. Heb je dat al eens geprobeerd?

3. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Joh ik zou zeggen, reiswieg eruit en kinderwagen opzet erop! Hier is zl al vanaf 4,5 maand over (ook bugaboo) omdat de reiswieg toen al te klein voor hem was geworden. Had het gewoon op ligstand. Het wandelen moet voor jullie allebei lekker ontspannen zijn he. En let maar op, hij gaat z'n ogen uitkijken:D Het is echt niet nodig om je aan die 6 maanden 'grens'. Vast te houden;)

4. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Min zoon is wel lang, 70 cm.
    Hij vindt het heerlijk op zijn buik om te spelen. Maar omdraaien weer naar zijn rug kost hem nu nog moeite.

En dan word hij boos
    Wandelen is zo wel een heel gedoe

5. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op z'n buik vindt hij niet leuk?
    Dan gewoon in de buggy-inzet en die in de meest horizontale stand.

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Of op zn buik in de kinderwagen, kan best. Anders gewoon ombouwen. Hier gedaan vanaf 5 maanden en dan helemaal plat.

7. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    welke drager heb je? want je kan best altijd wandelen in een draagzak of doek hoor :)

wat gebeurt er als je hem laat liggen? huilen of gewoon spelen?

8. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    we hebben een stokke carrier die ik nu constant gebruik

Buik liggen is na een paar minuten een boos kereltje
    Denk er toch maar om om te bouwen

9. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Wij hebben het met 5,5 maand gedaan bij onze dochter. Ging prima!

10. Marpunt

Marpunt Actief lid

26 jun 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een stokke carrier is helaas niet ergonomisch, je kindje zit er daarom misschien niet lekker in? Misschien is het een idee om via een draagconsulent eens een andere drager te proberen? Of een geweven doek? Die kun je meestal ook goedkoop huren van een consulent. Meer info kun je krijgen op de draagpraat groep op facebook.
    Succes!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je kan natuurlijk prima altijd dragen, wij gebruiken onze wagen buiten de deur bijna nooit want de kids hebben altijd gewoon op de rug in de drager gezeten ( Wel ergonomisch, een ergo babycarrier en andere van die merken. Van de stokke ging mn dochter gillen en wou er niet in en ik vond die stalen balk op je rug alles behalve ergonomisch/comfortabel. )

Deel Deze Pagina