help 11 weken en krampen/steken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door isa2510, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isa2510

isa2510 Lid

24 nov 2009
    52
    0
    0
    hallo

ik ben nu 11 weken zwanger en heb vandaag de hele tijd een zeurend gevoel in mijn buik.soms een steek/kramp en soms net of er wat warms weg loopt. het zit boven mijn schaambot en rond de navel.
    ik verleis geen bloed maar maak me zo zorgen en word zo onzeker wat kan dit zijn?

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Isa,
    Ik heb precies hetzelfde! Maar vooral na het sporten (zie m'n topic anders even..).
    Groet,
    Doosje.

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha we zijn ook precies even ver! :)

4. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Zolang je geen bloedverlies hebt, is het niet ernstig! :)

Ik had ook zeurende pijn en steken.. Je baarmoeder is aan het voorbereiden! Niks geks aan ;)

Gefeliciteerd!

5. isa2510

isa2510 Lid

24 nov 2009
    52
    0
    0
    hallo doosje

fijn dat je het herkend,maar ik sport niet(slecht he) heb al een paar jaar niets gedaan!! kan me voorstellen dat je tijdens het sporten de spieren en banden aanspand en dit pijn geeft.

6. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ha isa,
    Ik laat je nog wel even weten wat de verloskundige morgen zegt. Ik heb het ook buiten het sporten om gehad hoor, alleen niet zo erg als gisteren.

Ik hou je op de hoogte!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik denk dat de vk gaat zeggen dat het bandenpijn is:p. Is heel normaal rond deze tijd van de zwangerschap en ook niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken:D.

8. amarantha

amarantha Lid

23 dec 2007
    69
    0
    0
    electromonteur
    Alkmaar
    K denk ook dat het bandenpijn is.
    K heb er bij noa niet heel veel last van gehad,beetje zeurend.
    bij deze kleine frummel wel behoorlijk last gehad rond die tijd,k heb zelf ook getwijfelt,kon zowat niet lopen van de bandenpijn en spierpijn maar was altijd na een dag of vier weer over.

K herken het wel,heel vervelend.
    succes

9. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Is vast en zeker de pijn van het oprekken van de baarmoeder.
    Ik had deze pijn van 12 tot 16 weken ongeveer en zeer regelmatig zodat ik er best onzeker van werd.
    Na de 16 week is de pijn niet meer teruggekomen.
    Heb overigens wel een test gehad voor blaas/urineweg ontsteking (negatief).

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik had het ook rond de 11 weken en werd er echt zwaar onzeker van. Volgens de gynaecoloog was het inderdaad de groei van mijn baarmoeder en de banden die aan het rekken zijn.

Nu heb ik het overigens alweer een paar dagen en dat schijnt heel normaal te zijn.

11. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ik zou nog even terugkoppelen....en natuurlijk moet ik de dames die wat verder in de zwangerschap gelijk geven: het was bandenpijn! Gelukkig maar!!
    Ze vond het wel goed dat ik even was gekomen, maar ik heb de spieren in m'n buik / de banden teveel belast. Teken dus om iets rustiger aan te doen met bijv. basketbal.

Wat trouwens heel gaaf was: ze maakte ook een echo en nu is het echt een mini-mensje! Echt super om te zien, na die garnaal van 2 weken geleden. Heb zelfs het hartje gehoord, dus ik heb de hele dag een beetje wazig uit m'n ogen gekeken...hihi

Deel Deze Pagina