Help! 12 dagen over tijd, misselijk en negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baloe1983, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baloe1983

Baloe1983 Lid

29 dec 2013
    19
    0
    0
    NULL
    zwitserland
    Sorry dat ik hier zo mee binnenval. Ik ben nu 12 dagen overtijd, 2 weken heel misselijk, regelmatig pijn onderin mn rug (lijkt op wat ik tijdens de menstruatie heb alleen dan geen steken maar constant een paar uur)
    ben ontzettend aan het boeren en heb ook wel in mn buik wat lichte kramp.
    We willen heel graag zwanger worden en ben in april gestopt. Nu heb ik al verschillende testen gedaan waarbij de eerste digitaal van de CB was. Hij gaf niet zwanger aan maar daar stonden wel 2 streepjes op. dag later weer gestest met een gewone, negatief; 3 dagen later weer, weer negatief. En gisterochtend weer negatief.
    Op advies van vriendin vanmorgen temp genomen die was 36.4 dus ook niet heel erg hoog. Iemand tips/ervaringen??

2. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ben je altijd regelmatig??? Zo ja bel de huisarts ff dit is wel lang en misschien kan hij bloed prikken. Er zijn vrouwen met een hele lange cyclus en er zijn vrouwen die niet reageren op een zwangerschapstest.

3. Baloe1983

Baloe1983 Lid

29 dec 2013
    19
    0
    0
    NULL
    zwitserland
    Bedankt voor je antwoord. Ben redelijk regelmatig. Som 3-4 dagen eerder/later. Vanmorgen weer getest weer negatief en temp 36.4. Vandaag wel was buikkramp. Dus afwachten als ik. Donderdag nog geen menstruatie heb ga ik baar de ha.

4. Dirgni

Dirgni Lid

25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    Spannend hè!! Ikzelf ben pas 1 dag overtijd, maar ook negatieve testen.
    Terwijl ik normaal echt om de 4 weken op zondag m'n periode heb.
    Ook wel frustrerend he tenminste vind ik, ben je steeds maar aan het wachten om ongesteld te worden.
    Succes en maar hopen op 2 streepjes:) zou wel een goed begin van het jaar zijn he!

5. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Hoi, hier precies hetzelfde. Nu twaalf dagen overtijd en negatieve testen. Vanmorgen ha gebeld, moet wachten op de volgende ronde....

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je kan soms onregelmatig worden door spanning/ziekte. Spanning van het zwanger willen worden kan je cyclus verlengd hebben dus dan ben je niet overtijd. Over een paar dagen nog een test en dan naar de huisarts.

7. Baloe1983

Baloe1983 Lid

29 dec 2013
    19
    0
    0
    NULL
    zwitserland
    Morgenochtend maar weer restje doen. Vandaag niet zo misselijk maar m'n borsten zijnwel cup groter. Dat heb ik met menstruatie nooit. Bedankt voor de reacties!

8. Dirgni

Dirgni Lid

25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    Hoi balou,

Nog een test gedaan? Ik ben wel benieuwd, ben zelf nu 3 dagen overtijd terwijl ik vanaf juli eigenlijk cyclus had van 28 dagen.
    Ben ook wel misselijk erbij maar de testen blijven negatief!

9. Baloe1983

Baloe1983 Lid

29 dec 2013
    19
    0
    0
    NULL
    zwitserland
    Hey dirgny,
    Heb vanmorgen weer getest. Helaas negatief. Morgen maar even de ha bellen. Wil nu wel eens weten wat er in m'n lichaam gebeurd. Vervelend dat jouw testen ook nog steeds negatief zijn. Hoop voor je dat ie snel wel positief is!

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Een temp van 36,4 betekent bij mij altijd dat ik nog voor mijn eisprong zit.
    Maar ja, je kunt niets zeggen van 1 keer je temp nemen.
    Temperatuur je elke dag? Gebruik je ovulatietesten?

11. Baloe1983

Baloe1983 Lid

29 dec 2013
    19
    0
    0
    NULL
    zwitserland
    Bedankt voor je reactie pappie, Ik heb nu een week temp opgenomen. Dat was iedere x 36.4
    We hebben tot nu toe geen ovulatietesten gebruikt omdat ik toch wel regelmatig ongesteld was.
    Had net de dokter gebeld, is ze op vakantie morgen is ze er weer. Dus dan bellen voor een afspraak.

12. Baloe1983

Baloe1983 Lid

29 dec 2013
    19
    0
    0
    NULL
    zwitserland
    Lappie, bedankt voor je reactie. Ik heb nig geen ovulatietesten gebruikt omdat ik toch wel redelijk regelmatige cyclus had. En ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn. Vanmorgen weer temp en die was 0.1 hoger. Maar dat zal vast niets betekenen. Mijn huisarts is op vakantie en is er pas maandag weer.
    Ik maak me er niet teveel zorgen over. Als ik zwanger ben zit t lekker daarbinnen en als ik dat niet ben zien we volgende week wel weer. Al wil ik nu wel een x weten wat er met m'n lichaam aan de hand is.

13. Anm83

Anm83 Lid

5 jan 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Grappig, wilde een forum openen maar zie dat jij hem op 3 januari al geopend hebt met hetzelfde onderwerp ;)
    Ik heb precies hetzelfde verhaal, ben altijd heel regelmatig, 26 of 27 dagen. Nu ook ruim een week overtijd maar de testen zeggen negatief. Mijn lijf voelt wel als zwanger maar wordt zo onzeker omdat ik de bevestiging met de test niet krijg.
    Ben benieuwd wat je ha zegt eigenlijk.
    Moet misschien ook maar even de ha bellen, weet namelijk even niet wat ik moet doen.

Groetjes Anm83

14. debbyfrodo

3 sep 2013
    31
    0
    0
    Leidinggevende in schoonmaak
    Tilburg
    Goedemorgen dames,
    Ik ben heel onrustig ik heb 4 misk gehad waar van twee via curatage nog niet zo lang. Ziekenhuizen doen ook niet veel helaas.
    Nu had ik afgelopen vrijdag moeten zijn altijd op tijd in de ochtend nu is het zondag 5 januari test was gister negatief nu nog steeds niet ongi
    Veder geen symtomen soms me borsten wat zwaar. En veel schagerijnig . Ik weet het niet meer hoop dat jullie me kunnen helpen.

15. Dirgni

Dirgni Lid

25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    Hier was het vals alarm:(
    Vanmorgen toch ongesteld geworden, een week te laat, maar ja
    Heb ik gelukkig wel duidelijkheid.
    Hoop dat het bij jullie anders is, en jullie wel zwanger zijn!!

16. Anm83

Anm83 Lid

5 jan 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Dirgni, je hoopt toch dat je een positieve test krijgt he ipv ongesteld. Maar inderdaad je hebt nu wel duidelijkheid en je weet waar je aan toe bent.
    Dat is ook waar ik zo onzeker van wordt want waarom geen positieve test en ook niet ongesteld?

Besloten om morgenochtend nog 1 test te doen (5e sinds ik overtijd ben) en dan bij negatief de ha te bellen.
    Misschien mag ik bloed laten prikken? Heb namelijk al een jaar lang een cyclus van 26/27 dagen.
    Ze zouden het toch ook kunnen zien bij bloed prikken of niet?
    Iemand daar ervaring mee wat de ha hier mee doet???

17. Zustertje

Zustertje Lid

5 jan 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Baloe en anderen,

ook ik ben 12 dagen overtijd. Drie testen gedaan, allemaal negatief.
    Temperatuur blijft rond de 37 graden. Verder weinig klachten, soms lichte steken in mijn onderbuik, oprispingen en mijn buik is wat opgezet. Normaal gesproken ben ik niet zo lang overtijd, soms 1/2 dagen, of iets eerder, van de zomer wel 6 dagen overtijd.

Om gek van te worden die onzekerheid :S

Succes allemaal :)

18. debbyfrodo

3 sep 2013
    31
    0
    0
    Leidinggevende in schoonmaak
    Tilburg
    hoi allle

hier ook vanmorgen toch ongi geworden helaas.
    succes voor de rest.

gr debby

19. Zustertje

Zustertje Lid

5 jan 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debbyfrodo: Vervelend, maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Succes! :)

20. Dirgni

Dirgni Lid

25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    Ik dacht dus zondag dat ik ongesteld was geworden, omdat ik wat bruin slijm had, dat heb ik altijd voor ik ongesteld word.
    Maar ik heb verder geen bloed of niks gehad, vind het eg raar.
    Heb 2x wat bruin slijm gehad bij het afvegen en daarna weer niks.
    Ik weet nu niet meer wat ik moet denken. Misschien van de week toch nog maar een testje, en anders maar ff langs de huisarts.
    Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina