Wat ik weet is dat er bij de innesteling van het eitje bij sommige vrouwen een heel klein beetje bloed uit kan komen omdat het eitje een bloedvat doorboort heeft. Dit zou het eventueel kunnen zijn. Anders toch nog maar even een testje doen en huisarts kan nooit kwaad om het even te laten chacken. Sterkte en hopelijk ben je toch zwanger!
Hee meiden, hier ook het zelfde probleem.. Nu 8 dagen overtijd maar testen waren 1 januari en gister negatief ! Heb dit als eerder gehad .. Augustus ook 7 dagen overtijd. Ben eind januari 2013 gestopt met de pil .. Mag 3 feb naar de gynaecoloog dus hopen op dan meer nieuws en zekerheid.
Hey dirgni en anderen! Had helemaal niet door dat er al veel meer mensen hadden gereageerd! haha, Wel balen debbyfrodo dat je ongi ben geworden, andere kant wel fijn dat je wat zekerheid hebt. Ik ben nog steeds niet ongesteld, ook nog geen teken dat ik het zou worden. De misselijkheid is inmiddels wel weg. Gisteren de HA gebeld en moet tot vrijdag wachten als ik dan nog niet ongesteld ben dan mag ik urine inleveren. Het is echt frustrerend, hoe lang moet je wachten dit in inmiddels dag 50 van de cyclus. Dirgni als ik jou was zou ik wel even naar de HA gaan. dit duurt bij jou nu ook wel erg lang succes meiden!!
Herkenbaar.. Hier ook overtijd. Nu een dag of 4 en heb al zo'n lange cyclus. Testen negatief. We hebben helemaal geen haast maar die onzedigheid is echt frustrerend!
Ik heb alleen urine moeten inleveren. Bloed wilde ha nig niet prikken. Urine was negatief. En 3 dagen later ongesteld geworden Dus nu weer gaan voor nieuwe ronde. Was wel bij de dermatoloog geweest voor wat overbegrazing in m'n gezicht. En deze heeft me naar de gynaecoloog gestuurd. Dus nu wordt alles op het gebied van hormonen getest. Dus daar ben ik wel blij mee.
Ook ik ben over tijd & heb last van allerlei symptomen! Nou wilde ik niet zwanger worden en was ik gewoon aan de pil, maar toen ik zondagochtend 12 januari heel klein beetje bloedverlies had, ging ik toch even opzoeken en bleek dat heel toevallig de dag van mijn innesteling te zijn geweest. 24 december was ik voor het laatst ongi. Afgelopen vrijdag de laatste pil genomen en dan werd ik altijd toch echt maandag ongesteld... Nu last van slijmverlies/afscheiding (heel veel wit & wat geel/roodachtig), maar that's it! Vanochtend bij de HA geweest en zij adviseerde mij om te wachten tot en met vrijdag een huistest te doen, mits ik nog niet ongi ben geworden en als ook deze negatief is, terug te komen voor een bloedtest. Ik ken mijn lichaam heel goed.. Dit is echt niet normaal.. Afwachten dus.
Ik ben inmiddels 7 dagen overtijd en heb al 2 testen gedaan, allebei negatief. Ik heb last van zwangerschapsymptomen zoals trek in fruit, vlagen misselijkheid, steken in onderbuik, gevoelige borsten, vermoeid. Ik hoop diep in mijn hart dat de ongesteldheid uit blijft en dat ik aankomende week toch positief kan testen. Liefs