Vorige maand dacht ik dat ik zwanger was, wat uiteindelijk niet zo was. Toen samen met mijn lief besloten dat wij er gewoon voor gaan. Maar ik ben zo bang dat ik dan weer te vroeg ga bevallen en dat ik weer zo vaak opgenomen word, hoe moet het dan met Julia? Ik hoop zo erg dat het deze keer( als het ons natuurlijk gegund is) een normale zwangerschap word met normale bevalling. Zijn er meer dames die nog niet eens zwanger zijn maar zich al zorgen maken?
Ja. Niet zo zeer over de zwangerschap, maar na de geboorte van zl heb ik een pnd gehad. En dat zorgt bij mij nu al voor de bibbers. Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent met jou voor geschiedenis. Ik las hier laatst als antwoord op de vraag waarom een tweede, ondat de liefde van de twijfel heeft gewonnen. Aan die woorden heb ik veel.
Ik maak me op voorhand ook al zorgen maar dan voor de bevalling. Wij gaan nu nog niet voor een tweede maar ik weet zeker dat, zoals lieveliefie treffend zegt, de liefde de twijfel overwint . En geen zwangerschap is hetzelfde dus hopelijk loopt het nu gewoon heel anders..
Ik maak me ook zorgen, wij gaan binnenkort ook voor een tweede. Maar dan eerder zorgen over of het kindje wel gezond zal zijn en of ik wel genoeg aandacht aan mijn eerste kan blijven geven. Dat gezond zijn was bij de eerste geen punt voor me, ik nam het gewoon maar aan dat alles goed ging zijn. Maar nu ik er eentje heb en dat ik weet hoeveel je van zo'n menneke houdt en dat ik wel een paar babies ondertussen met problemen ken, ben ik er wat meer mee bezig. En dan ook hoe het allemaal zal zijn met 2 kindjes en of mijn oudste zich niet slecht gaat voelen etc.
Gelukkig ben ik dus niet de enige. We hebben besloten om er nu echt voor te gaan en hopen op gezond kindje en mooi zwangerschap.