Symptomen ronde 1 zie vast weer spoken

Discussion in 'Zwanger worden' started by SMJD, Nov 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Pfff gaan we weer... mijzelf voorgenomen om deze keer niet zo met zwanger worden bezig te zijn... nu al mislukt...

16 Okt laatste pil geslikt en 31 okt. Bijna positieve ovulatietest was de eerste die ik deed omdat ik ovulatie pijn dacht te hebben, daarna lichte testen. 1 november vermoedelijk eisprong gehad? Pijn was weg die ik de dagen ervoor had.
    Echter heb ik nu sinds een dag of 3 zo'n zwaar gevoel in mijn onderbuik /baarmoeder, continu aanwezig maar steekt meer als ik opsta of over een hobbel rijd met de auto. Het voelt als de bandenpijn die ik in mijn zwangerschap had. Sinds vandaag ook zere borsten.

Tja wat wil ik hiermee? Ik zal moeten afwachten, zal vast niet zo snel zwanger raken:)
    Wellicht dat jullie bovenstaande herkennen en ervoor kunnen zorgen dat ik mezelf niet weer gek maak...;)

2. Lamia

Lamia Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,474
    1,610
    113
    Female
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    kan je niet helpen 😋 ik zit in het zelfde schuitje 😣 wij gaan nu voor een 2e 1e ronde... al mijn ovulatie testen blijven negatief maar voel mijn ei wel... alle symptomen aanwezig zoals de eerste maar de vroege zwangerschapstest was negatief...

en er niet mee bezig zijn, ja ik snap niet dat iemand dat kan. je wil graag een 2e, hoe kan je er dan niet aan denken of mee bezig zijn haha. hoop voor je dat je snel een positieve test hebt!

3. komtgoedschat

Jan 21, 2016
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het stomme is dat zwangerschapssymptomen super veel op bijna-ongesteld-symptomen lijken. Ik kom ook altijd aanlopen met mijn zere borsten, steekjes in onderbuik etc.. uiteindelijk moet ik gewoon menstrueren.

Hoop dat het raak is, ik duim voor je! ;)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,255
    6,152
    113
    Ja ik herken het haha, maak mezelf al weer helemaal gek met alles wat ik voel en niet voel. Nu 1e ronde voor nr 4 bezig, dus over gaat het nooit ben ik bang :p

5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Haha allemaal hetzelfde schuitje. Alleen meer afwachten.... hopelijk snel allemaal een positieve test :D

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

hier ronde 2 voor een tweede kindje, merk wel dat ik inderdaad extra goed op m'n lichaam let. Ben er wel veel mee bezig, maar snap idd niet hoe je het anders doet. Zeker als je hier op dit forum zit hihi :p

7. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Haha zeer verslavend dit forum... :p
    De vorige keer er 9 rondes over gedaan, in ronde 9 toen ik nergens last van had dus zwanger en alle rondes ervoor van allerlei kwaaltjes en nooit raak...
    Maar ja, stiekem hopen doe je toch;)

Share This Page