Help! 13 weken zwanger en bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door me1989, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ik ben nu 13 weken zwanger en verloor net best wat bloed. Ik heb verder geen pijn. Ik heb mijn hele zwangerschap geen bloed verloren en ga dus gelijk van het ergste uit:(

Ik heb mijn verloskundige al gebeld en die zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar dat doe ik natuurlijk wel.. Het was overigens wel na het vrijen, maar best veel helder rood bloed.

Wie heeft dit ook gehad en kan me hopelijk gerust stellen. Het liefst heb ik per direct een echo, maar mijn vk gaat nu een bevalling doen.. Naar het ziekenhuis gaan is zeker overdreven?

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Kan het niet een adertje zijn dat gesprongen is? Of was het daar te veel bloed voor?

3. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ja kan hoor, maar omdat ik het kindje nog niet voel ben ik pas gerust gesteld als ik het hartje nog hoor kloppen.

4. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dat gevoel herken ik helemaal! Heb met 13 weken een echo gehad en dat stelt me een kleine week gerust maar nu beginnen de zorgen weer te komen, vooral als je een intensieve of stress volle dag hebt gehad. Misschien kun je morgen even tussen door terecht?

5. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Ik denk ook aan een adertje...maar je moet doen wat je hart je ingeeft! Stress is ook niet goed.

6. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Had ik maar zo'n ding om zelf naar het hartje te luisteren:)

7. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Dat is helaas ook niet alles, een vriendin van mij had een Angelsound van haar zusje gekregen en heeft m nu weer weg gedaan (ze is 27 weken zwanger). Ze is drie keer helemaal over stuur naar de vk gegaan omdat ze het hartje niet meer hoorde na een paar keer proberen, nee dan wacht ik liever 4 weekjes met goede apparatuur.;)

8. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Hier van week 13 tot en met week 17 meerdere bloedingen gehad. Vaak vanuit het niets, voelde ik het lopen en dan op de wc kwam het. Best veel, stolsels en wat zeurderig gevoel in mijn buik. Licht krampachtig gevoel.
    Mijn eerste zwangerschap was een miskraam, en die deed heel erg pijn. Bij dochter helemaal niets gehad van bloedingen. Dus ik was steeds wel bezorgd. Keer op keer goede echo, of de verloskundige kwam langs en liet me het hartje horen. Ik vond ze erg begaan met ons. Heel tof.
    Ben ook nog naar gyneacoloog doorgestuurd omdat ik het iets van 6 keer gehad heb, die kon niks ontdekken. We mochten wel twee weken geen sex meer hebben. Het is toen daarna niet meer voor gevallen. Wel weer sex gehad daarna, en niet speciaal rustig aan gedaan met bewegen, werken etc.
    Ik hoop dus bij jou op ook zo'n positieve afloop. Sterkte ts!

9. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Bedankt voor de reacties. Ik ben net naar de wc geweest. In mijn onderbroek zat gelukkig alleen een heel klein veegje, maar mijn hele urine was wel rood. Dus niet alleen rood met afvegen. Is dat normaal na zo'n bloeding? Verder nog steeds geen pijn en de vk zei dat zo lang ik geen pijn had en het bloeden minder zou worden ik me geen zorgen hoef te maken.. maar dat doe ik wel een beetje. Vinden jullie dat ik haar vanmiddag moet bellen of langs de huisarts moet gaan? Of overdrijf ik en is er zonder dat ik pijn heb inderdaad niks aan de hand?

10. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Als ik jou was zou ik straks je vk bellen om te vragen of z even naar het hartje wil luisteren. Het is niks om je zo angstig te voelen.
    Ik denk trouwens dat het prima gaat met je beetje. Je schrijft dat het na sex was toch, dan is bloedverlies niet vreemd. Als de placenta bijvoorbeeld laag ligt kan je dan even flink bloeden.

11. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Ik zou ook even bellen om het hartje te horen.
    Verder vind ik het onschuldig klinken, al snap ik dat het je de stuipen op het lijf heeft gejaagd!!

12. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ze komt zo even langs:)

13. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

O das fijn. Ik heb ook bloedverlies gehad, maar zit nu toch met een prachtige gezonde dochter op schoot

14. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Pfff het duurde echt lang voor ze het hartje had gevonden, dus ik werd alleen maar banger. Maar uiteindelijk gevonden en het klonk helemaal goed:)

15. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Gelukkig! Stelt het gerust?

16. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Ja dat geluid van het hartje was het enigste dat ik even wilde horen:)

17. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi me1989, bloed is altijd zo schrikken he! Ik heb het meerdere malen gehad bij beide zwangerschappen. Vooral na de seks of als je moeilijk naar de wc kan.

Maar wat fijn dat je het hartje gehoord heb. De vk's zijn er ook om je gerust te stellen hoor. Dus bij twijfel altijd bellen. En nu lekker weer genieten!

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Oh gelukkig!!

Deel Deze Pagina