help 14 dagen na pos cb ovulatietest weer positief geen temp verhoging

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klein wonder123, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klein wonder123

klein wonder123 Nieuw lid

13 nov 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal, ik ben nieuw hier. ik ben al wel een poos aan het mee lezen op verschillende forums,
    ik heb nu echt hulp nodig haha
    ik ben nu 2 maanden aan het temperaturen en gebruik daarnaast ook ovulatietesten. vorige maand had ik een cyclus van 49 dagen op dag 35 en 36 een positieve cleare blou digitale test.
    deze maand had ik op dag 21 een pos cb test en daarna weer negatief, temperatuur steeg niet. nu gister dag 35 dus 14 dagen later weer 1 dag pos cb test vandaag weer neg. ik heb vanmorgen wel een lagere temp. dus dip? graag jullie mening heb ik dan nu mijn ei?:(

2. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Als je temperatuur was gestegen na die eerste positieve ovutest, dan zou ik zeggen dat je nu zwanger was (aangezien ovutesten ook positief worden bij zwangerschap). Maar je temperatuur was niet gestegen, dus lijkt me dat je toen toch niet je eisprong hebt gehad (maar wel een LH piek, want dat gaf die positieve ovutest aan). Nudat je gister weer een positieve ovutest hebt (en vandaag weer negatief), is het duidelijk dat je nogmaals een LH piek hebt gehad. Aangezien je temperatuur vandaag een dip aantoont, lijkt me dat er toch iets aan het gebeuren is in je lichaam. Zeker aangezien je vorige maand ook rond deze tijd in je cyclus een eisprong had, lijkt me dat je inderdaad nu je eisprong gaat hebben. En die temperatuurdip laat zien dat hij waarschijnlijk vandaag springt! Dus hop, trek je vent maar de slaapkamer in! :D

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Soms spring je ei niet de eerste keer.....

4. klein wonder123

klein wonder123 Nieuw lid

13 nov 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reactie, zijn er meer die deze ervaring hebben. dat je opnieuw een piek heb na aantal dagen? is het niet vreemd dat er 14 dagen tussen de 2 pieken zit? probeert het lichaam het normaal niet sneller?

Deel Deze Pagina