2-daagse CURSUS VOOR MANNEN Alleen toegankelijk voor mannen! Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren. De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten: DAG 1 HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER Stappenplan en diavoorstelling TOILETROLLEN- GROEIEN ZE ZELF WEER AAN? Groepsdiscussie VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER Oefenen met verschillende soorten wasmanden (visualisatietraining) IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT? Rij-simulator DE AFSTANDSBEDIENING De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen HOE KAN JE DINGEN VINDEN Training in het zoeken op de goede plek in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen. Open forum DAG 2 LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK? Groepsdiscussie en rollenspel BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE PowerPoint presentatie ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN Waargebeurd verhaal van de man die het eens probeerde DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE? Debat met enkele experts BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER Praktijkles en rollenspel HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN Ontspanningsoefeningen, meditatie en ademhalingstechnieken BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT Neem agenda / PDA mee naar de cursus LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT Persoonlijke begeleiding mogelijk Geef dit zo snel mogelijk door, des te sneller kunnen we starten!
ik geef mijn vriend op voor de eerstvolgende cursus, dit is zo basis dat de zorgverzekering het vast vergoedt. ik wil nog een optionele workshop toevoegen: HOE GA IK OM MET BELANGRIJKE voorwerpen tips om je portmonnee/sleutels/paspoort enz niet elke week kwijt te raken
Ik geef mijn mannetje ook op ... misschien nog een optie voor de cursus ? KLOK KIJKEN .............. hihihi mijn mannetje belt altijd op vanaf t werk .. "over 5 minuten ga ik hier weg" ... vervolgens komt ie 3 a 4 uur later aankakken .... daar achteraan past precies het onderdeel "bellen als je later thuis komt" Misschien dat het fenomeen "workaholic" uitgelegd kan worden, die van mij beweert dat niet te zijn maar hij is er elke minuut van de dag mee bezig. Is hij eindelijk thuis van t werk dan komt nadat hij gegeten heeft de laptop tevoorschijn met de mededeling "even een mailtje beantwoorden" of "even een domein registreren" ... maar vervolgens is hij de rest van de avond bezig :x :x
er mag van mij ook nog wel bij : ZELF S'OCHTENDS JE ONTBIJT MAKEN..nee het beleg vliegt er niet vanzelf op
Ja dat is ook een goeie, dat mag die van mij ook wel leren Ennuhhhhh het verschil tussen 2009 en 1950 zou ook wel een fijne zijn. Ik heb wel eens gedacht een setje aan te schaffen, zwart pakje met wit shortje voor ofzo .. met een naambordje "SLOOFIE" hahaha
Oh en niet te vergeten HOE MAAK JE EEN VIEZE LUIER WEER DICHT? Ja ik krijg inderdaad soms een leuk kadootje... Een lekkere poepluier open en bloot op de commode...
Jaha, erg grappig! En inderdaad, een workshop klokkijken kan er ook wel bij: vijf minuten is namelijk gelijk aan een uur, 'zometeen' duurt ook altijd een uur (duurt bij mij vijf minuten). Bovendien duren beloftes ook altijd een eeuwigheid voordat ze nagekomen worden: 'Ja, ik ga stofzuigen' klinkt heel goed, maar dat betekent dus 'ja, ik ga over drie dagen stofzuigen'. Ja, dan had ik het zelf allang al kunnen doen.
Oh, dan heb ik ook nog wel iets toe te voegen... DE ZORG VOOR HET HUISHOUDEN ÈN EEN KIND OP JE PAPADAG. Ja, het kan allebei, praat erover met de deskundige! (Ik word er zo moe van dat als ik een keer een dag werk, ik thuis kom in een puinhoop omdat hij vind dat stofzuigen en een kind niet samen kan... Ja hallò! Hoe doe ik dat dan?)
Waar kan ik inschrijven? Maakt niet uit wat het me kost! Waar, waar, waar? Is er ook een cursus grondig schoonmaken? Waar ze kunnen leren dat je ook onder de spulletjes moet schoonmaken en niet met je doek erom heen?
Er kan er nog wel een onderdeel bij .. HET VERSCHIL TUSSEN DE BANK EN EEN BED ....... pffffffffff de gezelligheid druipt er momenteel echt vanaf hier ... het komt thuis, nadat ie om 16.30 belt ik ga over 5 minuten weg en dan vervolgens om 19.00 binnen te vallen (het kantoor is hier 10 minuten rijden vandaan). Dan schuift meneer zn eten naar binnen .. ploft neer op de bank en de bossen worden omgezaagd .. en als je dan een opmerking maakt dan beweert meneer ook nog eens dat hij dus ff niet aan t slapen was he .. ja duhhhh