kriebels in onderbuik, licht in mijn hoofd... jullie ook?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by nicoline78, Jul 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicoline78

Jul 20, 2008
    75
    0
    0
    Tja,

Nog maar 2 maanden geleden met de pil gestopt. Bracht toch aanvankelijk veel veranderingen met zich mee: 1 cup-maat kleiner (!), eerste cyclus erg gevoelige tepels, meer zin in seks...leuk om je lichaam zo te zien en voelen veranderen, na 10 jaar pil-gebruik.

Na 1e ovulatie (gevoeld) eigenlijk geen enkele verandering...2 w later dan ook gewoon gemenstrueerd. Toch een tegenvaller, je weet wel dat het niet reeel is om na 1 m al zwanger te zijn, maar je bent toch niet voor niets gestopt met de pil? Ik ben altijd vrij nuchter geweest, dacht ik, maar nu gaat er geen dag voorbij dat ik niet denk aan een zwangerschap.

Inmiddels 2e ovulatie gehad, zou natuurlijk nog steeds erg snel zijn, maar wie weet...
    Enkele dagen na mijn ovulatie gedurende 3 dagen kriebelend gevoel in mijn onderbuik, niet echt krampen, geen pijn, meer ongemak, inmiddels niet meer. Wel sinds een week licht in mijn hoofd, heb ik normaal nooit...zou het toch? Ook moe, maar misschien ben ik gewoon aan vakantie toe.
    Zo zijn er toch ineens heel veel spannende onzekerheden. Klachtjes waar je normaal geen aandacht aan zou schenken, kunnen nu wel eens een hele belangrijke verandering in je lichaam betekenen.

Ik hoop erop,
    en wens iedereen die in hetzelfde schuitje zit veel succes.

Nicoline

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

hoi nocoline,

Ik herken het 'lichte gevoel' in het hoofd. Daar heb ik nu erg last van en verschrikkelijk MOE. Het liefst slaap ik de hele dag.

(en dan dat gekke rosig verlies van vanmorgen ook nog erbij ;))

Ik hoop dat het raak mag zijn voor jullie. Nog 5 dagen wachten..
    Jij ook veel succes meissie.

Liefs yach :)

3. nic1

nic1 Lid

Jul 20, 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    Hoi Nicoline,

Ik ben 5 maanden geleden gestopt met de pil. De eerste maand heb ik berekend wanneer mn ovulatie zou zijn en ook gevoeld. Maar uiteraard geen resultaat. De eerste maand was ik zo gefocust, dat ik daarna mezelf maar in bescherming nam en dacht, laten we het maar vanzelf laten gaan. Het komt wanneer het komt. Mijn man vond het ook niet leuk om te vrijen op een dag dat het moest volgens de kalender. Maanden daarna niet geklust rond mijn ovulatie. Na een stressperiode op mn werk werd ik weer ontspannen en heel veel zin in seks. En ja hoor, dat was dus maand 5 en raak (denk ik dus). Ik lees jouw veranderingen na dat je gestopt ben met de pil. Ik had ook wel een cupmaat kleiner gewild, ik heb E! Ook ik heb 10 jaar de pil gebruikt, onee, 12 jaar alweer. Zo raar om je lichaam zo te zien veranderen. Zouden andere mensen dat ook opvallen?

groetjes,

naamgenootje Nicoline

4. Nina010

Nina010 Bekend lid

Jul 20, 2008
    820
    0
    0
    ik heb ook sinds de laatste 2 weken last van duizelingen als ik op sta of ineens zwarte vlekjes voor mn ogen krijg. Ik heb altijd al een lage bloeddruk gehad maar nooit echt last van gehad..

5. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik zei dat e gevoel je niet heeft voorgelogen! Gefeliciteerd!

Share This Page