Minder honger of normale ontwikkeling?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bobbie90, 3 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik heb even een vraag :) De eerste maanden was mijn dochter altijd erg driftig en gulzig als ze honger had. Ze vrat je bijna op als je niet snel genoeg met de fles kwam.
    Maar de laatste weken is dat steeds minder. Regelmatig is ze al even wakker voordat het etenstijd is, maar lijkt niet hongerig te zijn. Ook als ik de fles aanbied is het niet meer zoals eerst flink happen, maar rustig de fles pakken.

Is dit een normale ontwikkeling dat ze wat rustiger/geduldiger worden? Of zou ze gewoon nooit écht honger meer hebben? Ik geef redelijk volgens schema de voedingen (om de 4 uur), voeden op verzoek vind ik niet praktisch. Sowieso omdat ik over een tijdje weer aan het werk moet, en het dan fijner is voor kdv/oma om vaste tijden te hebben, maar ook omdat ze niet heel duidelijk honger signalen meer aangeeft.

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Hoeveel voedingen geef je? En hoeveel per keer? Drinkt ze de fles wel helemaal leeg?

3. Bobbie90

Bobbie90 Actief lid

2 mei 2014
    440
    0
    0
    Oh ja, dat is ook wen handig om er bij te zetten :) Ze krijgt 5x daags 120+4 tot 150+5. Fles gaat ongeveer driekwart van de tijd helemaal leeg, anders blijft er zo'n 30-20ml over.

Deel Deze Pagina