Ik vraag me af of mijn eisprong al is geweest? Heb namelijk pijnlijke tepels, wat ik wel vaker heb gehad na me eisprong. Maar mijn temp. geeft aan dat ik nog geen eisprong heb gehad. Heb al een paar maanden me temp. bijgehouden en normaal is me temp. na me eisprong op zijn laagst 36,8. Nu heb ik 2 dagen 36,7 gehad maar daarna zakte hij weer. Baal als een stekker dat me temp. zo vaag doet en ik nu wel pijnlijke tepels heb. Ook heb ik van de week vruchtbaarslijm gehad. Moet op dag 5 en dag 8 bloedprikken na me eisprong, maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen!!! Wie kan me helpen????
Ik denk dat je eisprong in aantocht is als ik naar je kaartje kijk... en pijnlijke tepels kun je ook voor en tijdens je eisprong krijgen (ik heb dit ervoor en tijdens) Als ik dan naar je kaartje van vorige maand kijk, denk ik dat je een eisprong hebt gehad op cd22 en dan een korte LF van 6 dagen!
Heb net toch maar naar het ziekenhuis gebeld en die vertelde me iid. dat ik waarscheinlijk nog geen eisprong heb gehad. Als ik van me gemiddelde cyclus uitga (28 dagen) moet ik zondag gaan bloedprikken zei ze, of me temp. moet natuurlijk ineens een eisprong aangeven. Maar vorige maand gaf me tempaartje ook al geen duidelijke eisprong aan! Wat een gedoe allemaal...baal ervan!!!
Ik denk dat je ei de vorige keer op dag 19 is geweest (dus een lf van 9). Deze keer nog geen ei gespot, als duidt de lage temperatuur wel vaak op een naderend ei. Verwarrend soms allemaal he?
Nu geeft FF vandaag ineens aan dat me eisprong dus al lang is geweest, had ik het blijkbaar toch goed met de gevoelige tepels! Het proleem is alleen dat ik op dag 5 en dag 8 na me eisprong bloed moest prikken. Morgen zit ik dus op dag 8 en dag 5 heb ik gemist!!! WAT NU? Ga iig. morgen bloedprikken en dan denk woensdag maar weer!