Goedeavond, Morgen heb ik de eerste afspraak bij de gyn. Mei 2015 mirena laten verwijderen en niet meer ongesteld geweest. Ze hebben al een aantal Keren inwendige echos gemaakt maar ze kunnen niks bijzonders vinden. Wat kan ik morgen verwachten? Echo? Bloedprikken? Hormoon kuur? Hoe ging jullie eetste afspraak bij de gyn? Ik had nooit verwacht dat ik zenuwachtig zou zijn maar nu kan niet slapen.. Alvast bedankt voor reageren!
Ik kreeg een wel gelijk een echo om te kijken of alles goed was en verder meer een voorbereidend gesprek op de mogelijkheden Succes!!
Ik kreeg een uitgebreid gesprek en een inwendige echo. Ik moest ook bloedprikken zodat ze konden zien of er misschien iets in me bloed zat wat het kon verklaren. Ik denk dat dat wel de enigste dingen zijn.. Zou niet weten wat ze anders nog kunnen doen? Heel veel succes morgen!
Update: De eerste gesprek ging heel goed. Heel lieve arts-assistent + gynaecoloog. (Hij zei: welkom in onze zh.. Ik keek manlief aan van wauw!! This is our doctor) Eerst een intake gehad, klachten dat ik nooit bijstaan heb gestaan dat er verband zou zijn met hormonen. ze hebben daarna een echo gemaakt, veel baarmoeder slijm ophoping, (voor heel even dachten we een vruchtje te zien. Ik kneep manlief hard en ff adem in houden))))) maar voor de rest de baarmoeder en eierstokken zag er goed uit. Ze hebben me bloed laten prikken op hormonen. O.a. Mannelijk hormonen, ongesteldheid, PCOS, overgang en schildklieren. Maandag krijg ik uitslag telefonisch. Aan de hand van de uitslag gaan ze een plan bedenken en behandeling opstarten. De gyn stelde mij gerust dat het goed gaat komen. Bedankt voor de reactie! Ik was heel goed voorbereid naar de gyn gegaan.
Mijn schoonzus kreeg ook geen menstruatie meer nadat ze gestopt was met anticonceptie. Ze kreeg iets om een cyclus op te wekken en daarna clomid vr de eisprong. Ze was van de eerste rond zwanger. Maar meestal wordt enkel iets gegeven om een cyclus op gang te brengen, dacht ik, als eerste stap. Maar deze gynaecoloog deed ook ineens de opstart van de clomid vanaf de eerste cyclus. Veel succes alleszins!