lieve dames! ik schrijf hier voor me zus want die heeft zelf geen account dus we doen onze vraag even samen stellen zo.. me zus is nu 1 jaar bezig en tot nu toe is ze heel erg geduldig geweest.. de eerste maanden werd ze steeds netjes op tijd ongesteld.. na een maand of 3 is ze steeds overtijd maar de testen blijven negatief. ze is soms wel 3 weken over tijd en steeds als de dokter onderzoek wilt doen word ze toch ongesteld. en moet ze weer wachten.. nu mag ze door gestuurd worden maar ze wilt nog 1 maand zelf goed haar best doen zeg maar.. nu hebben ze deze maand netjes gewerkt met ovulatie testen maar ze is nu 3 weken bezig maar ze lijkt maar niet een echte duidelijke ovulatie test te krijgen.. je ziet wel dikke strepen en ze lopen wel op maar niet zo heel duidelijk. Ik had dit zelf ook maar ik ben uit eindelijk toch zwanger geworden. hebben jullie ideeën of tips of ervaringen? alvast bedankt!
Ik had zelf ook altijd hele lange cyclussen, toen ik bij de gyn kwam bleek dat ik pcos heb. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je zus het heeft maar ik zou het zeker laten nakijken.
ja ik zat daar zelf ook al aan te denken.. we gaan het opschrijven en dan kijken wat de dokter zegt. bedankt voor het mee denken!
Heeft ze wel eens aan tempen gedacht zou ze ook nog uit kunnen proberen weet je zeker of ze een eisprong heeft gehad maar daar moet je wel aan het begin van een cyclus mee beginnen in elk geval heel veel s6 dat het maar gauw raak mag zijn
nee heeft ze nog niet gedaan dat wilde ze als laatste bewaren.. ze heeft nu dan 1 maand ovulatie testen dat wilde ze ziezo nog 1 maand doen. ze ging als ze volgende week niet ongesteld word dan weer naar de dokter om door verwezen te worden.. maar in de tussen tijd gaat ze wel gewoon door met ovulatie testen... dus als ze haar verder nog niet willen helpen kan ze altijd dat nog proberen.. bedankt voor je reactie!
Ik zou ook zodra er een ms komt beginnen met temperaturen, in combinatie met ovu testen. De onderzoeken kun je dan evengoed doen
Bedankt allemaal! Ze was een beetje der moed verloren maar gisteravond had ze toch opeens een hele duidelijke ovulatie test! Dus nu maar hard duimen!