Hoi meiden, Vandaag ben ik 4 dagen overtijd, uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Het afgelopen jaar ben ik erg regelmatig ongesteld. Kan een keer een cyclus hebben van 27 dagen of 29 dagen, maar altijd netjes op tijd. In het 1e jaar nadat ik was gestopt met de pil, had ik ook wel eens een cyclus van 32 of 33 dagen, maar dat is al erg lang geleden. Nu ben ik dus nog nooit 4 dagen overtijd geweest en vanmorgen heb ik een ovutestje gedaan. Heb geen zw.testen in huis. Hier het resultaat: Ik ben er eigenlijk een beetje van geschrokken. Ik weet dat alleen een zw.test een (duidelijk) antwoord kan geven, maar na alle verhalen die ik heb gelezen over dat ovulatietesten ook (kunnen) reageren op HCG, krijg ik nu wel goede hoop. We zijn inmiddels al ruim 3 jaar bezig (afgelopen september 3 jaar). Ik durf ook nog geen zw.test te gaan halen. Het idee dat ik zwanger kan zijn, wil ik nog even vasthouden en ben bang dat de zw.test negatief is en ik dan zo teleurgesteld ben. Ik wil het rekken tot het weekend. Ik ben natuurlijk wel op zoek naar alle ervaringen van de dames hier. Zowel positief als negatief is welkom. Wie heeft ook wel eens zo`n ovutest gehad en was zwanger??? Drop gerust je ervaring Dank jullie wel alvast. Liefs Kweb
Als ik jou was zou ik nu in mijn auto springen en meteen een test gaan halen!! Ik heb het ook wel eens gehoord,maar heb helaas ook al vaker gehoord dat dame's het hele jaar door zo een ovutesten hebben. Dus een duidelijk antwoord heb ik helaas niet! Succes!!
Het zou kunnen dat je ovutest op een zwangerschap reageert maar idd tis geen zwangerschapstest en sommige meiden hebben wel vaker zulke testen.. Ik zou ook in de auto springen.. naar de winkel scheuren en als een gek een test doen Snap heel goed dat je bang bent voor teleurstelling, maar die komt ook als je ongesteld word.. Ik zou het niet kunnen rekken tot het weekend maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf het prettigst bij voelt! Duim voor je!!
ik zou een zw-test gaan halen. Ik teste per ongeluk ook met een ovu-test en deze was dik positief....dus heb wel hele goede hoop
Hey meiden, Bedankt voor jullie reacties. Als ik de auto voor de deur had, had ik er denk ook ingesprongen, maar vriendlief heeft um mee haha. Ben ook thuis aan het werk, dus kan eigenlijk de deur niet uit. Maar ik moet straks nog wel boodschappen doen, dus mezelf kennende zal ik er dan wel 1 meenemen. Het moeilijkste vind ik om het aantal dagen overtijd in te schatten, omdat ik in die 3 jaar heb geleegd dat je met je ei altijd van je kortste cyclus uit moet gaan en met je nod altijd van je langste. En aangezien mijn langste wel 33 dagen ofzo is geweest ben ik bang dat ik op het verkeerde spoor ben gezet, snappen jullie? Maar ik weet het hoor, alleen een zw.test kan uitkomst bieden. Maar hey, hoop doet leven en ik denk dat ik gewoon behoefte heb aan positieve ervaringen ofzo.... Liefs
Er lopen heir volgens mij al een aantal topics over. Je hebt er niets aan...het kan zijn dat je zwanger bent maar ook dat je het niet bent. Je weet dus evenveel als dat je geen test gedaan had. Gewoon een zwangerschapstest halen dus. Succes
ik heb het wel zo gehad bij mijn 1e zwangersachap. 3 dgn posi test en toen maar eens een zw test gedaan. positief dus. was erg onregelmatig dus wist totaal niet wanneer ik kon testen
Ik heb in 2009 positief getest met een ovutest, daarna een zwtest gehaald en was toen inderdaad zwanger!
Ik heb tijdens de zwangerschap van de jongste voor de lol eens getest met een ovu-test... wilde wel eens weten of het waar was dat een ovu positief wordt tijdens zwangerschap..... nou hij was echt superpositief hoor. Dussseeeee... ik zou zeggen testje kopen vanmiddag en test doen!
Hier ook, beide zwangerschappen al voor nod positief met een ovu test. En aangezien je ook nog een 4 dagen overtijd bent...zóu het best eens zo kunnen zijn dat je straks een postieve zwangerschapstest in handen hebt. Maar ja..moet je toch eerst testen... ieks! Spannend! Duim voor je!
OW wat spannend !! en wat een hoop leuke en goede reacties. Meiden, bedankt daarvoor. In theorie weet ik ook alles wat gezegd is, loop tenslotte alweer 3 jaar mee maar zoals ik al zei, ik heb gewoon behoefte aan positieve ervaringen. Maar ik ben overstag. Ik verwacht mijn vriend om half 5 thuis en dan ga ik er meteen 1 halen. Anders zou ik wel gaan lopen, maar met al die opgevroren sneeuw, lijkt me dat niet verstandig aangezien onze hond mij maandag ook al onderuit heeft getrokken :s Ik ga jullie zeker laten weten wat de uitslag is
Ik zou toch echt een zwangerschapstest halen als ik jou was. Je hoort/leest indd wel eens dat een ovulatietest kan reageren op een zwangerschap maar het hoeft niet. Persoonlijk houd ik er ook niet van om een ovulatietest daar voor te gebruiken, zo kun je ook ook onnodige teleurstelling voorkomen. Neemt niet weg dat ik wel hoop dat je binnenkort gewoon een dikke, vette positieve zwangerschapstest in handen hebt!
Helaas, de test is negatief Nu maar wachten tot m`n menstruatie doorkomt. Ben beetje verdrietig nu omdat ik gewoon goede hoop had met de 4 dagen overtijd en een posi ovutest, maarja.....volgende keer beter.
Dan zou ik maar gaan klussen !! Balen dat hij negatief is maar denk dat je eisprong dus laat is, dus je hebt nog kans. Of doe je IUI? Morgen een IUI laten plannen ?
Ho even Kweb! Als het goed is ben je nog steeds overtijd (of ben je intussen ongi geworden?) Je hebt aan het eind van de middag getest! Doe nog eens een keer op een ochtend een zwangerschapstest? Dat schijnt namelijk het beste te zijn: 's ochtends testen. Dus als je nog niet ongi bent, test dan nog een keer op een ochtend en dan bij voorkeur met een Kruidvat 2 voor 5 euro. Mijn duimen draaien nog steeds voor je hoor!
Dat is wel balen zeg! Zeker omdat je overtijd bent en je ovu test positief is denk je dan toch... Zou ik ook hebben hoor. Het is natuurlijk zowieso een teleurstelling als je vier dagen overtijd bent en je blijkt niet zwanger te zijn, zou verboden moeten worden! :x
Hey meiden, Nog steeds geen menstruatie hier. Vanmorgen ook weer een temp van 36.9. Voor mijn ei is deze rond de 36.5/36.6. Ook heb ik voor een week of 2,5 a 3 geleden vruchtbaar slijm gehad. Ik weet dus eigenlijk wel zeker dat ik niet nu mijn ei pas heb. Ik heb idd gistermiddag de test gedaan. Was er 1 van eigen merk van de apotheek. Wel een waar je vroeg mee kan testen, maar hij merkt wel pas op vanaf 25 (volgens mij die van kv 2v5 vanaf 20). Het zou kunnen dat het ook te vroeg is. Stel dat ik op mijn 10e dag een innesteling heb gehad, dan zou het HGC gister nog niet op 25 zitten. Maarja, ik maak me verder ook geen illusies. Morgen of overmorgen zal ik nog eens testen en als die dan ook negatief is en menstruatie blijft nog uit, dan zal ik de ha even bellen. Wordt vervolgd....