Sorry Honey maar als je het allemaal zo goed lijkt te weten waarom vraag je het dan. Als je al 4 jaar bezig bent zou ik eens een doorverwijzing naar de Gyn halen want dan kan het zomaar dat er iets niet goed zit. Maar goed ik vind het allemaal prima als mensen die willen helpen geen goede antwoorden geven dan is het toch klaar. Oh enne maandag testte ik negatief (woensdag NOD) en donderdag positief. Ga naar de Gyn
mij viel ook al op dat zE niet echt reageerd op goedbedoelde advies en dus alleen maar afkat...want haar huisarts weet het wel...vraag me uberhaupt af of ze wel de reacties leest..
Ook bij dit topic gaan mijn haren overeind, "al 4 jaar" bezig om zwanger te worden, vanaf je 17e dus? Met meerdere partners en nu iemand met wie je oud wilt worden. Ik lees alleen dat JIJ het probeert, weten je "ex" bedpartners/donors ook dat JIJ het probeert? Ik krijg namelijk het idee dat jij kosten wat het kost een kind wil ongeacht wie de verwekker is. Ik denk dat je eerst eens goed moet gaan bedenken wat je jezelf, je kind en de verwekker aan doet. Verder zou ik me eerst eens gaan verdiepen wat het inhoud om een kind te krijgen, ze worden ook groot..
hoezo reageert er niemand op haar vorige post ? staan in de nieuwe als reden waarom ze het opende we reageren wel, alleen niet zoals zij het graag zou willen?
Ze wil denk ik horen: Ik had ook een negatieve test voor NOD en een positieve op NOD dus jij bent ook zwanger!
Dat is net zoiets als naar 5 doktoren gaan voor een second opinion tot de laatste, nummer 6 zegt, nee hoor, u bent niet ziek. Hoe noemen ze dat? tegen beter weten in. Gewoon geduld hebben.
Goh, ik had hier als tweede gereageerd en dacht: ik ga eens kijken hoe het is afgelopen.........had me liever de moeite gespaard om te reageren als ik dit nu allemaal lees. Iedereen bedoeld het hartstikke goed en worden stuk voor stuk afgeblaft..........tja dan hier het (halve) antwoord wat blijkbaar nodig is: ja ik testte voor nod negatief en ruim een week na nod positief en was dus zwanger en het is allemaal goed gegaan.......maar dat ik zwanger was wil niet zeggen dat jij (of wie dan ook) ook zwanger bent. Was het maar zo makkelijk!!!! Schrik er nogal van hoe je de dames hier behandeld. Ja tuurlijk heeft iedereen recht op zijn mening etc, maar als je het antwoord niet wilt horen, moet je de vraag niet stellen........
Zucht! dames ik zou zeggen met zijn alle naar een ander onderwerp en deze laten voor wat het is. Dat ze lekker aan de pil gaat met dr hormonen.
Er komen hele wijze en goedbedoelde adviezen voorbij en waar het op neer komt is dat je beter even geduld kan hebben en over een paar dagen nog eens moet testen. Je bent op zoek naar zekerheid, een stukje houvast maar die kunnen we je niet geven, we kunnen wel met je meeduimen. Dus tot over een paar daagjes? Voor nu doe ik dit topic dicht. Lotte