Welke pop 4 jarige

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Chantale, Jan 6, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantale

Chantale Lid

Feb 6, 2016
    61
    48
    18
    Hoi allemaal

Mijn dochter word eind van de maand 4 en nou wil ze graag een pop voor haar verjaardag.

Nu zitten we in twijfel baby born of baby annabell.

Welke raden jullie aan ??

2. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Mijn dochter van bijna 5 heeft 5 dec 2019 een Baby Born gekregen. Ze speelt er heel vaak mee en de pop ligt elke avond bij haar in bed :)

3. Chantale

Chantale Lid

Feb 6, 2016
    61
    48
    18
    Ja ik twijfel ik heb zelf vroeg de baby born ook gehad maar baby annabell ziet er ook wel leuk uit

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,605
    8,357
    113
    Female
    Mijn dochter heeft een paar van beiden. Ze vindt Annabel leuker omdat er geluid en beweging uit komt. Ik vind het zelf minder omdat Annabel telkens hetzelfde bandje af speelt.

Voor de born zijn goedkopere kleertjes te kopen (buiten zapf om). Annabel is een stuk breder. Kv luiers maat 0 passen iig wel op Annabel. Bij born heb ik dat nog niet geprobeerd. Naast de aanschaf van de pop zou ik vooral kijken naar de spullen die leuk kunnen gaan worden en het prijs kaartje. Wat kan je een beetje divers maken binnen jouw eigen budget.

5. Chantale

Chantale Lid

Feb 6, 2016
    61
    48
    18
    Bedankt het budget is niet zo'n probleem en onze buurvrouw kan zelf kleertjes maken.
    Ze heeft nu een pop van de action die word overal mee heen gesleept inclusief de douche haha maar nu wou ze toch graag een nieuwe pop voor haar verjaardag ze krijgt er ook een kinderwagen bij van opa en oma

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,605
    8,357
    113
    Female
    Baby born kan beter tegen de douche. Dat is enkel plastic. Maar als je dat kan voorkomen dan zou ik zeker voor Annabel gaan.

7. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,445
    1,129
    113
    Hier heeft ze een baby born en baby born broer. Veel leuke accessoires voor te krijgen. En dagelijks wordt er veel mee gespeeld.

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,569
    3,507
    113
    Oudste 2 hebben een baby born, de 3e heeft voor haar 3e verjaardag een baby annabell gekregen. De baby annabell is hier favoriet.

Share This Page