Ik ben op zoek naar een goedkoop sim only abonnement. Momenteel heb ik T-mobile; 90 belminuten, 250 MB, onbeperkt sms voor 15 euro per maand. Ik maak mijn belminuten en MB's nooit op. Volgens mij kan dit dus veel goedkoper, maar ik ben niet zo'n held in het uitzoeken. En daarbij hoor ik graag ervaringen van andere mensen. Ik heb al op google gezocht en Youphone komt als goedkoopste uit de bus, maar ik ken deze aanbieder niet. Iemand hier toevallig ervaringen mee of andere goede een goedkope aanbieders?
Al die goedkope aanbieders maken gebruik van de bestaande netwerken. Je moet dus even kijken op welk netwerk Youphone zit (Google ) en of je daarbij bij jou thuis goed bereik hebt. Hier in de regio is bijvoorbeeld T-mobile minder goed bereikbaar. Ik heb nu sim only van Telfort. Die zijn ook altijd goed betaalbaar en ze hebben een goede service, vind ik. Ik heb geloof ik 150 belminuten en 500 mb internet, voor 12 euro.
Telfort had ik nog even over het hoofd gezien. Kwam ook nog Hollands Nieuwe tegen, die is nog wat goedkoper dan Youfone. Ik ga nog eens even verder speuren. Ik ben gewoon een muts met dat soort dingen haha, blijf graag bij het oude vertrouwde Maar vind het onnodig om teveel te betalen, dus nu toch maar op zoek.
Hier heb ik vorige week een abonnement afgesloten voor schoonmoeder bij Simpel. Zij heeft 120 minuten, 1000mb en onbeperkt sms voor 13,50 per maand. Maar dat kan dus veel goedkoper wanneer je een lager abonnement kiest.
Simyo is ideaal en werkt op kpn netwerk je kan elke maand je abonnement aanpassen, wel zo fijn als je een maand minder gebruik er van gaat maken Ik heb 300 belminuten en 1000 mb Internet voor 15 euro
Hier nu bijna 2 jaar youfone en super tevreden. 4 euro 250 belminuten en zelf heb ik nog 200mb voor 6 euro erbij (totaal 10 euro) Partner heeft alleen 250 belminuten voor 4 euro en onderling bellen wij gratis! Ze bellen over kpn dus ook overal bereik. Ga abonnement ook zeker verlengen.
Toevallig net gisteren tele2 afgesloten. Opzegbaar per maand, dus als het niks is, geen probleem. Heb 300min/sms en 100mb voor 10 euro. Zat hiervoor jaren bij telfort, maar zou daar nu voor 300min/100sms 9 euro gaan betalen, voor die ene euro heb ik liever die 100mb erbij. Veel op zoek geweest naar ervaringen, maar geen enkele (goedkope) provider scoort goed. Dat terwijl ik nooit problemen heb gehad in die jaren bij telfort, dus die recenties neem ik ook maar met een kilo zout.
Ik heb Simyo een jaar voordelig. Merk wel dat ik m'n mb's nu minder gebruik. Zat eerst in een supermarkt een half uur in de kantine Hay day te spelen. Nu ik in de thuiszorg werk heb ik daar geen tijd meer voor. Achteraf was maandelijks opzegbaar handiger maar ik wist niet dat ik na een half jaar deze baan zou kwijtraken.... Ik zeg: Simyo! Makkelijk, goedkoop, goede service! En valt onder KPN dus bijna landelijk dekkend.
Hier ook goede ervaringen met Simyo, ik heb het nu 2 jaar. Komt ook telkens goed uit de bus bij testen enzo. Ik heb 200 belminuten en 200 mb voor 12 euro geloof ik, en dan is het maandelijks opzegbaar.
Simyo is nu zo te zien iets duurder geworden. Een jaarabonnement kost me 10 euro in de maand, voor 100 min/sms en 200MB. Hollands Nieuwe is 8 euro voor 275 min/sms/MB. Simpel is 7 euro voor 50 min en 150MB (+ onbeperkt sms). Pff, zit zo in dubio. Weet ook niet hoe serieus ik alle recensies moet nemen, want die zijn van goedkopere providers vaak niet positief.
ik en man hebben simyo hij voor 6 euro en dan 300 min ik heb 12 euro 500 mb en 200 min bellen Bevalt al jaren prima! Mijn zus en ouders hebben het ook