predictor heeft meer hcg nodig dan cb, dus haal maar een andere test, van cb weer, dan kun je beter vergelijken
Goeie morgen , nou ik moet nog een half uurtje wachten dan is de etos open en kan ik een test halen , was net naar super de boer geweest maar die heeft ze niet... het rare is het sinds gister middag een vuur rood hoofd...alsof ik kook maar heb geen koorts.. en ik maak elke ochtend mijn man ze brood klaar en toen ik dat vanmorgen deed werd ik er gewoon misselijk van en dat misselijke gevoel heb ik nu nog steeds... had gister ook gependeld en die zei ook dat ik zwanger was... nou het is toch nog even een half uur afwachten heb me ochtend urine opgevangen in een bakje... als ik het zo weet zet ik het hier neer....
Weet het niet....er is vaak voor me gependeld en de ene keer klopte het en de andere keer niet.Ik denk dat het eraan ligt wie er voor je pendeld.Hopelijk komt jouw pendel vandaag uit!
hij gaf negatief dus het is gewoon nog een week afwachten wat het wordt.... en toch heb ik heel sterk het gevoel dat ik het wel ben.. maarja deze CB gaf Negatief.....
ja dat was mijn reactie ook ik ga nu echt tot woensdag wachten , of ik wordt ongesteld of ik kan testen.... maar het echt heel erg gevoel gewoon dat ik het wel ben.... en gister gaf ie positief daarna negatief en nu weer negatief.... voel me nu best wel kut.... had echt gevoel dat ie weer positief zou zijn
Heh? Hoe ken da nou? Vreemd hoor... Maar die 1e cb, hoe positief was die? Kun je dr een foto van maken?
Jeetje wat balen en wat raar. Ik dacht ook dat ie positief zou zijn. Hopelijk test je over een weekje wel positief. Maar kan me heel goed voorstellen dat je je nu rot voelt. Bah...rot testen ook!
@ ladyjvm, ze zeggen altijd een streepje is een streepje. met andere woorden je bent zwanger! ik had ook 1 posi en 1 negatieve test de laatste keer dat ik zwanger was. succes met wachten iig, we duimen voor je!
hey meis, ik testte positief met een eigen merk test van de drogisteij. toen een clearblue en een predictor gehaald om nog eens te zien. beiden negatief.....! Maar zie mijn banner was gewoon zwanger. sterkte met wachten.
heeej allemaal , nou zoals ik vanmorgen vertelde was mijn test negatief.. maar toen ik net thuis kwam stond er opeens heeeeel lichtjes een streepje... is dat goed als na zo een lange tijd opeens toch nog een streepje verschijnt?
Heb je nog een foto van je test? Ik heb nog nooit een 2e strepeje gehad op mijn testen,dus in dat geval vind ik het wel hoopvol klinken.
Hallo, Ik heb al heel wat testen versleten heb nog nooit een indroog streepje gezien. En ik heb er heel heel veel gedaan negatief was echt negatief en die heb ik de laaste paar keer bewaard om ook eens te kijken of ik een indroog streepje zag en nee hoor dat nog niet eens . Ik heb wel 1 keer een licht streepje (binnen de aangegeven tijd )gehad maar wel te zien en deze bleef , was ook roze en eenmaal op gedroogd was het zelfde kleur als de controle. Misschien even wachten. Hoop het voor je. Wens je veel succes toe