Hallo allemaal, Zoals de meeste weten zou ik in januari beginnen met IUI en heb ik pas een kijkoperatie gehad waardoor mijn eileiders zijn gespoeld op advies van arts gemeenschap gehad rond vruchtbare periode...... ik was de laatste week erg moe en ik at heel veel en last met toilet bezoekjes ook voelde ik erg warm aan en zweette ik me kapot vandaag op intuitie afgegaan en getest en allebei een duidelijke streep!!! Ik weet niet wat er van moet denken ben er helemaal van slag omdat ik het gewoon niet kan geloven! Owja en ik heb getest met de kruidvat test 2 voor 5 euro
Een streep is een streep en dus zwanger zou je zeggen .... ik zeg voorzichtig gefeliciteerd meis!!! Ik zie dat je eigenlijk pas over 6 dagen kan testen of heb je een onregelmatige cyclus? Heb je 1 of 2 testen gedaan?
Ik ken je voorgeschiedenis niet, maar het feit dat je met IUI zou gaan beginnen klinkt alsof het zwanger worden niet vanzelf ging. Dat je nu positief test EN zwangerschapssymptomen hebt is dan nog eens extra super!!! Wil je niet teveel hoop geven, maar dit klinkt wel heel goed allemaal, dus misschien toch alvast een voorzichtige proficiat!!
dames normaal is mijn cyclus altijd rond 28/29 dagen ik heb me banner gezet op 31 dagen voor het geval. ik heb 2 testen gedaan en allebei duidelijke streep. ik heb een foto maar kan hem niet plaatsen. mijn man had slechte kwaliteit zaad bij mij was alles in orde du voor we met IUI zouden beginnen heb ik een kijkoperatie gehad toen had de Fertiliteitsarts aangeven gewoon te proberen omdat je kans zou hebben nou gedaan en nu getest positief ik heb nog nooit zo een positieve test in handen gehad
Dus je zit waarschijnlijk 3 of 4 dagen voor je NOD. Ja 2 positieve testen klinkt erg positief. Ik zou voor de zekerheid van het weekend nog een test doen en wellicht kan je maandag naar de HA of FA bellen voor een bloedtest. Succes, ik ben erg benieuwd. Zou een ontzettend mooi vroeg Kerstcadeautje zijn
Dankje wel meis. ja ben gewoon in sschok.... Mijn man ziet het ook alleen hij durft niet te juichen. het zou idd een super kado zijn en een grote wonder!
ik heb dit ook... ( alleen bij ons lukt het wel via de "makkelijke" weg ) ik zit nu 4 dagen voor nod en heb positief getest !! een maand geleden was ik een week overtijd en toen heel licht positief getest . dit is nog eens week later misgegaan, de streep die ik nu voor nod heb is nog donkerder dan toen ik een maand geleden een week overtijd testte ik zeg voor jou alvast een voorzichtige gefeliciteerd !! ik hoop voor je dat je over een paar dagen knal posi test, !
Hey meis, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. ja ik test nu ook 4 dagen voor NOD. Heb jij een foto van je test met een lichte streep? liefs
En Sjan, een beetje kunnen slapen vannacht? Ga je dit weekend nog een nieuwe test doen? @Wonder2 voor jou ook voorzichtig gefeliciteerd!
grrr met de camera foto's maken doet ie heeeel slecht met de mobiel doet ie prima, maar nu kan ik dat ding niet vinden waarmee ik foto's van mob naar pc kan overzetten....
hmm lukt me niet om er een goeie foto op te krijgen inprincipe lukt het om hem mooi op de foto te krijgen, maar het ligt echt aan onze camera dat ik hem er niet mooi opkrijg... ( soort van hele lichte kleine vlokjes in beeld) en dan krijg ik een hele wazige foto. op afstand maakt ie mooie foto's maar ja daar is het streepje dan wel weer te licht voor maar hij is zo op het oog goed te zien, ik hoef te niet voor te turen.
Hee wat fantastisch nieuws!! Pas wel een beetje op met voor je NOD testen....het kan namelijk best dat het net voordat je ongesteld moet worden nog misgaat en dan baal je verschrikkelijk (en anders had je niets geweten). In jouw geval zou ik een bloedtest doen voor de zekerheid en pas gaan juichen als je NOD voorbij is. Dat zeg ik niet om lullig te doen hoor, maar er kan nog zoveel gebeuren... Ik ga i.i.g. voor je duimen want het is sowieso een groot Wonder natuurlijk!!! Succes!!
Hey Dames, daar ben ik weer!!! Nee heb niet kunnen slapen gelijk getest met ochtend urine met de clearblue digitaal en ja hoor zwanger 1-2 weken dus echt pril! weeet dat niet hoe ik goed me banner moet instellen. bedankt voor jullie lieve reacties en tjah een wonder is het echt!
3 x een positieve test ..... ja dan bel je toch wel echt ZWANGER! Maar wat Doosje77 zegt is natuurlijk ook wel waar. Ik wil je niet onnodig ongerust maken. Ga je maandag nog de HA of FA arts bellen?
Hee super Sjan!!! Dat ziet er goed uit allemaal! Ik duim voor de eerste paar weken voor je! @ IS: jezus wat heb jij allemaal meegemaakt zeg...pfoei....hoe is het nu met je?
Kort gezegd kl**te. Ik (wij) was vrij sterk na de MA's / MKen, onderzoeken etc.. We zijn in aug. dit jaar medisch gestopt, althans moesten stoppen (ben 43). Maar nu komen alle emoties en spanningen er toch uit. We hopen toch nog op een wondertje (mss tegen beter weten in) en hoop dat ik net zo'n banner als die van bijv. jou en Sjan krijg. Hoop doet leven zullen we maar zeggen. Bedankt voor jouw reactie trouwens.