positief, en dag erna negatief??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by noena, Dec 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    dames, ben een beetje door de war :(

gister teste ik positief met sensitest extra sensitive, en met gewone dipstick van sensitest heeel heel licht positief..

dacht ik vanmorgen weer een testje er tegen aan te gooien (dipstick van sesnsitest) is ie gewoon negatief..

weet nu niet wat ik moet denken,:(

2. bo88

bo88 Lid

Nov 18, 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    kan je ze miss even plaatsen dan kunnen we met je mee kijken

3. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    ga proberen foto te maken

4. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    de 2 bovenste zijn van gister en de 3 onderste van vanochtend

5. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    moet ik natuurlijk wel de foto erbij zetten, als je op de link klikt is de foto groter.. oja, die extra sensitive, zie je nu bijna llleen indroog lijntje, maar gister was ie aardig duidelijk, alleen lijntje trekte beetje weg paar uur later
    Imageshack - dsc01900n

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    noena, wanneer is je nod?

Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

De sensitive test ziet er behoorlijk positief uit! Maar bij de dipsticks zie ik niet echt iets ook niet als ik lig te ture maar dat ligt mss aan mij? Kan me moeilijk voorstellen dat je zo'n duidelijke lijn krijgt als je niet zwanger bent. :)

Als je vroeg test dus een paar dagen voor je nod zou ik gewoon afwachten. Mss zijn de andere niet gevoelig genoeg?

Succes!

7. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    die bovenste dipsctick is wel een streepje te zien, maar bij die onderste 3 van vandaag helemaal niks..

ik zou uiterlijk over 2 dagen ongi moeten worden, wat ik hoop van niet..

heb net weer meteen heleboel testen besteld bij sensi, en mij kennende ga ik zo ook ff kruidvat leegkopen

8. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de bovenste van die drie lijkt een heeeel vaag lijntje te staan....
    Op de rest van die drie zie ik niks. Op de helemaal bovenste is ie overduidelijk!
    Is het misschien zo dat de ene vroeger resultaat geeft dan een andere test van een ander merk?

9. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0

wat jij zegt zie ik ook.. maar hoe kan dat eerst posi zijn en dag erna negatief..

zijn trouwens allemaal testen van sensitest

10. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Volgens mij kan het wel bij die ene wel een héél klein beetje en bij de andere niets. De concentratie in je urine is ook niet altijd hetzelfde. Wat ik zou denken is dat de eerste test gewoon nog gevoeliger is. Ik kan het niet goed uitdrukken maar ik weet dat de extra gevoelige sensitive het hormoon opmerkt bij een 10 (iets) en de andere bij 20 (iets) dat is een behoorlijk verschil.

Je hoort wel eens dat de extra gevoelige vals positief testen MAAR zo duidelijk vals positief lijkt me sterk hoor. Dus denk ik dat het kan dat de ene overduidelijk positief test en de andere bijna niet.

Wat een lullige uitleg. :) Ik denk in ieder geval dat je zeker zwanger kan zijn hoor.

11. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    dankje lolieken..

had nieuwe testen besteld weer, dus morgen gewoon weer ff testen..

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    Ik zou geen sensitest meer bestellen. Ik heb die ook een tijdje geleden gebruikt en krijg ook rozige lijntjes en ik was echt niet zwanger!
    Hopelijk zit het bij jou anders..

Waarom doe je geen kruidvattestje?

13. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0

heb net kruidvat testje gedaan.. en was nega :(

14. misa

misa Niet meer actief

Ik zie ook bij de eerste 2 testen een lijntje. Verder niet..

Ja misschien over een paar dagen weer testen, als je zwanger bent zal je hcg dan verdubbeld zijn!

Succes!!!

15. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Als kruidvat negatief is dan ga er maar vanuit dat het negatief is... :(

Heel erg rot... maar een negatieve test na een positieve test dat is zowat onmogelijk. Ik heb dit overigens ook eens gehad en dat was echt vals positief...

16. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties..

ik test morgen of overmorgen nog een keer.. en dan maar wachten tot die rode duivel komt

17. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    nou dames, ik heb vandaag weer de zelfde testen gedaan, maar zoals ik al dacht negatief..

heb toen die oude test die meteen heel duidelijk positief aan gaf opengemaakt, en er zat gewoon een ovulatie test in.. ggrrrrr:x:x, vandaar dat ik verder negatief teste

18. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    noena da meen je ni???
    jeetje zeg ik zou schrijven hoor

19. Margootje

Margootje Bekend lid

Sep 8, 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaat???? :$ Welke sukkels maken die testen???? Zoiets kunnen ze vrouwen écht niet aandoen! :x

20. misa

misa Niet meer actief

Dat meen je niet noena..! Belachelijk! Ik zou ze ook zeker mailen/schrijven! Schandalig! Dit is je niet gegund..!

Share This Page