Dag dames, Ik heb net een test gedaan. De eerste werd iets na afleestijd (maar niet veel later) positief, dus ik pak nog een test en gebruik dezelfde urine en ik zie niks. Willen jullie meekijken?
Ik zie wel wat je bedoelt... Hopelijk snel een mooie test! Ben ook wel benieuwd waar je zit in je cyclus
Op de rechtse idd een duidelijke streep, roze ook. In het echt is ie uiteraard duidelijker maar dat zegt iedereen haha
Oh sorry, ik ken mijn cyclus eigenlijk niet zo goed. Het zou zeer gewenst zijn hoor, maar we zijn er niet heel bewust mee bezig. Ik zou volgende week ergens ongesteld moeten worden, is dat niet veel te vroeg? Maar ik voelde me vreemd, pijnlijke borsten, steken in mijn buik, misselijk en er vanaf. Vandaar dat ik maar een test deed
zijn de 2 foto's met cassette er om heen 2 verschillende testen, of beide van de test met het streepje? Ik zie op alle 2 iets!
Ik zie op alle testen een streepje...licht maar wel aanwezig. Hopelijk wordt ie duidelijker. Ikzelf testte bij beide zwangerschappen 's middags duidelijker positief dan 's ochtends.
Dat zou idd heel vroeg zijn.. Maar zeg nooit nooit.. Misschien dat een sensitest duidelijker is of cb
Met de cassette is het streepje en op die andere zie ik niks al ga ik op mijn kop staan. Beide als negatief beschouwen? Is ook wel erg vroeg zo ver voor mijn menstruatie, maar er borrelt zoveel daar. Alsof er een fles Spa rood onderin mijn buik zit ( sorry beter kan ik het niet omschrijven)
Ik heb het helaas ook wel vaker gehad met de kruidvat testen, dus de kans is er wel dat je hem als negatief moet beschouwen anders voor de zekerheid over 2 dagen nog een keertje testen?
Dankjewel voor het meekijken. Ja de een is echt licht maar heel roze en op de ander staat niks. Dat kan toch bijna niet als je hetzelfde merk gebruikt en dezelfde urine?
Ik zal het laten weten. Het streepje staat er nog steeds, alleen nu is ie echt wel wat grijzig dus misschien is het gewoon een foutje van de fabriek