Hey dames in de 1e week van januari heb ik een bloeding gehad van 2,5dagen Zondag 13 januari gemeenschap gehad Donderdag 17januari 2,5 dag oud bloed
Eeehhhh wat is precies je vraag? Aangezien je ook 2x hetzelde topic opent neem ik aan dat je naar duidelijkheid op zoek bent. Hoe lang is je cyclus, ben je al van de pil af zo ja hoe lang? Wil je graag helpen, maar dit is een beetje koffiedik kijken
Heey sorry dat klopt haha Ik heb een normale cyclus en ben sinds oktober/november gestoot met de pil Altijd op tijd ongesteld De eerste week van januari 2,5 dag bloeding (menstruatie) Vond het wel kort dan wat ik normaal gewend ben maar goed En donderdag plots weer enkele dagen oud bloed geen tintje rood (sorry voor de details) Snds vandaag heb ik zo een buikpijn en misselijk Ben ook bang dat het tussen mijn oren zal zitten en een teleurstelling krijg
Tja, dat oude bloed ZOU een innesteling kunnen zijn. Maar helaas kan het ook wat anders zijn geweest. Misschien gewoon wat spotting, maar is nog wat vroeg voor je menstruatie als ik goed tel. Tis wat he meis, dat onzekere afwachten altijd..... Ik duim voor je voor en positieve afloop.
Hoii.. ik heb nu ook voor t eerste een bloeding gehd het is heel weinig en helderrood met slijm.. 5 dagen geleden overuidelijk me ei gehad postieve test en heb hem gevoelt. Ben benieuwd wat het bij mij is..
Phey esther, Daar dacht ik dus ook aan maaar moet er maar niet te veel van verwachten nee Want het is inderdaad erg vroeg misschien hetonpillen Maar dacht echt dat dat ontpillen van korte duur was blijkbaar dus niet
Heb het net uitgerekend 4 januari menstruatie 17januari bloeding en volgens de berekening had ik toen ook een eisprong I een bloedng dan normaal?