Ja dat kan.. als je lh hormoon hoog blijft omdat het eitje niet wil springen Had je vandaag weer getest?
Ik denk dat je even eenpaar dagen moet wachten en maandag moet afwachten. Waren de streepjes op je andere testen wel allemaal even donker of zelfs donkerder dan de controlestreep?
En welk merk was dat en je hebt elke dag getestvoir ruim 2 weken lang? Wanneer was de eerste ovutest positief (welke datum?)
Vind het echt een heel bijzonder verhaal. Heb dit nog nooit gehoord. Ook niet door ontpillen, zo lang.
Ik vind het dus ook raar Snap er niks van. Is ook voor het eerst dat ik van die ovulatie testen gebruik.
Heel bijzonder inderdaad. Zou ook maandag even afwachten, mocht je dan ook niet ongesteld worden zou ik even de huisarts bellen voor advies.
Ik zou het wel even laten checken via de gynaecoloog. Als je niet zwanger bent, zou het ook een cyste op bijvoorbeeld je eierstok kunnen zijn welke hormonen aanmaakt wat kan zorgen voor valspositieve ovulatietesten. Het zwanger worden kan daardoor belemmerd worden. Ook PCOS kan zorgen voor langdurig valspositieve ovulatietesten.