wij hebben de mutsy 4-rider single spoke met luchtbanden. Onze zoon is in september 1 jaar geworden, maar het is een flink kereltje, 13 kilo.... De wandelwagen inzet van de mutsy is vrij smal en hij zit er nu dus precies in en heeft weinig groeiruimte in de breedte. Zijn beentjes komen er langzamerhand overheen, maar bij zijn hoofd heeft hij wel nog iets ruimte. Nu zit ik een beetje in dubio wat te doen. Hij loopt nog niet, dus we zullen de wagen best nog wel een tijdje gebruiken, maar de winter komt eraan, de kleding en jassen worden alleen maar dikker, dus ik ben bang dat hij er straks niet echt meer lekker in zit. zijn er meer mensen die de mutsy hebben en waar hun kind snel is uitgegroeid, hoe heb je dit opgelost? Andere wagen gekocht? Buggy genomen? Gewoon de wagen blijven gebruiken? En als een andere wagen de oplossing is, wat is dan een goed alternatief?? Heb gekeken naar de mura, maar daar komt ie met zijn hoofdje al bovenuit en dat vind ik niet prettig als hij ligt ipv zit. Ik ben benieuwd naar andere ervaringen!
Ik heb zelf niet die wandelwagen, maar we hebben een buggy, waar Noah nog langgggg in kan!!! Moet ook wel, hij zal laat zijn met lopen (Downsyndroom).. We hebben een Koelstra Simba. Prettige buggy, kunnen ze lang in. Ga anders eens passen bij een kinderzaak?
Wij hebben na 9 maanden een buggy genomen, scheelde ook weer een hoop ruimte in de auto en opberg tijd
Maar welke buggy is goed stevig? Ik vind het allemaal zo goedkoop en licht tonen, maar ik loop ook met een flinke labrador door het bos, dus moet wel een stevige wagen hebben!!
Hier ook een Koelstra Simba. Niet de allergoedkoopste buggy die je kunt krijgen maar zeker ook niet de duurste. Zijn er erg tevreden over.