hoi allemaal, vandaag is mijn zoontje voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest. hij vond het leuk, maar begreep nog helemaal niks van het reilen en zeilen en regeltjes enzo. hij was wel heel moe, want hij heeft voor het eerst zijn middagslaapje overgeslagen dus dat resulteerde dat hij met blokjes ging gooien en hij heeft ook dat hij n og wel eens een mep wil geven. bijv. toen hij aan de tafel moest zitten bleef hij bij de 4e keer pas zitten en ging kleien, maar gaf wel de leidster een mep omdat hij moest blijven zitten en hij boos wordt. hij slaat bijna nooit alleen als hij moe is en niet echt moedwillig ofzo, maar wij geven hem daar natuurlijk wel straf voor. het fruit eten ging prima en hij heeft lekker gespeeld, toen ze liedjes gingen zingen in de kring deed hij niet mee, maar zat met zijn duim in zijn mond niet erg natuurlijk. hij loopt wat achter met praten dus ik hoop dat nu hij op de peuterspeelzaal zit wat beter wordt. hebben jullie ook wel eens gehad dat je kindje op de peuterspeelzaal in het begin er niet zo veel van begrijpt kwa regels enzo? groetjes wendy.
hoi mijn zoontje is maandag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest, hij speelde lekker enzo. maar regeltjes kent ie daar nog niet hoor, dat moeten ze ook eerst leren. en liedjes meezingen deed hij ook nog niet, want hij kent ze nog niet. maar dat komt allemaal gauw genoeg hoor, kinderen leren snel.