hoi iedereen.. ik ben nu een beetje ongerust. net 2 dagen overtijd en zwangerschapsverschijnselen (pijnlijke borsten/tepels, witte puntjes tepels, grotere tepelhoven, sinds gisteren wat blauwere aderen zichtbaar op mijn borsten.. vaag misselijk) 3 nega. testen. vandaag heb ik wat rommelingen in mijn buik gevoeld en heb nu bruine afscheiding. (niet veel buikpijn) het is niet veel, tno streepje op inlegkruisje. komt mijn ongi eraan? vorige keer was dit ook en dit zette door in een miskraam.. wie kan mij raad geven??.. liefs
ik denk dat je gewoon ongie wordt als je zwanger had geweest had de test dat denk ik wel aangegeven ook met een mk, en als het toch niet doorzet zou ik even bij de dokter om een bloedtest vragen voor de zekerheid.
Ik denk ook je ongi... Ik weet niet hoe lang je bent gestopt met anticonceptie? Want dan kan het zijn dat je cyclus nog even op gang moet komen. Had je de vorige keer (vmk) posi getest dan? Groetjes Cyntje78
Hoi, Ik denk dat je gewoon ongie wordt, ik heb dit al zo vaak gehad. Maar ik hoop voor je dagt je zwanger ben en geen miskraam krijgt. Ik wens je heel veel succes. Gewoon effe afwachten. Liefs Riv.
Denk dat je ongi er gewoon aankomt hoor! En als je negatief test, dan is de kans wel heeeeeel klein dat je evt. zwanger zou zijn, ondanks dat je allemaal 'kwaaltjes' hebt. Je lichaam kan je goed voor de gek houden, vergeet dat niet!
Gezien je negatieve testen denk ik ook dat je ongi gaat worden. Al herken ik de symptomen wel hoor! Ik had precies hetzelfde en dacht echt dat mijn ongesteldheid eraan zat te komen. Op een gegeven moment stopte de afscheiding. Toen eindelijk kunnen testen en die test wees gelukkig positief uit! Succes in ieder geval en hopelijk heb je ook snel een positieve test! Groetjes Suus
Het enige wat je nu kunt doen is afwachten. Vervelend hoor! Ik heb al zo vaak symptonen gehad, ik noem het altijd maar 'schijnzwanger'. Als je na je NOD meerdere keren negatief test, is de kans dat je zwanger bent heel klein.
hey, ik was al bang voor deze berichten.. ik wacht het wel af.. het is sinds vanmorgen weer gestopt, maar kan zo weer doorbreken natuurlijk. ook heb ik een wat zeurend gevoel in mijn onderbuik of mijn ongi eraan komt.. ik had 4dagen voor mijn nod en op mijn nod getest: nega. nu durf ik het eigenlijk niet meer ik doe het het weekend weer als de ongi niet doorzet.. mijn temp blijft ook hoger dan 37.0. nee gebruik al bijna 1 1/2jaar de pil niet meer en mij cyclus is weer regelmatig. bedankt voor de reacties..!! ik wacht het wel af. hoe moeilijk het ook is.
Afwachten is inderdaad heel moeilijk! Hopelijk kun je op je nod een positest in je handen houden, en heb je nu dus gewoon te vroeg getest!