Hoi allemaal! Ik heb een vraag en ben benieuwd of hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben! Ik ben begin december gestopt met de pil, ik zit nu in de laatste week van mijn eerste ronde. We zijn wel meteen gaan proberen deze maand, volgens de huisarts kon dit gewoon. Ik heb precies op mijn 14e dag een vreselijke steek links in mijn onderbuik gehad, voelde me er helemaal beroerd van. Ik ben er redelijk van overtuigd dat dit mijn eisprong al was! Nu zit ik op dag 22. Gisteravond had ik ongesteldbuikpijn, voelde ook alsof ik het moest worden. Vanmorgen een heel klein beetje bloed verloren (zag het bij het afvegen, een beetje roze afscheiding). Zou dit al een innesteling kunnen zijn? Ik vind het zo onwerkelijk dat dit al meteen de eerste maand na het stoppen zou gebeuren, maar het zou natuurlijk kunnen. Je hoort zo ontzettend veel over klachten van ontpillen, zou dit ook allemaal bij het ontpillen horen? Houdt mijn lichaam me gewoon heel erg voor de gek?? En dan nu de frustratie van nog een week moeten wachten voor de test..! Maar dat kennen jullie wel Ik hoop op reacties! Succes allemaal met zwanger worden! Groetjes, MC
Hey hey, Ik heb mijn vorige cyclus mijn ei gevoeld (en gezien door wat rose verlies) heb een dag of 5-6 daarna een innestelings bloeding gehad (weer wat rose verlies) en werdt een week hierna toch ongesteld... Niet leuk maar het gebeurt wel vaker jammer genoeg. Nu zit je in principe nog maar in ronde 1, hier kan je idd (en nog veel langer ook wel) last hebben van klachten van ontpillen, dit zijn meer klachten van dingen die wijzen op een zwangerschap... misselijkheid, opgeblazen gevoel, gevoelige/pijnlijke borsten, dat soort dingen (been there done that ) Maar voor zover ik weet is als je je ei voelt, dat je dan ook echt je ei voelt... Ik ga hopen voor je dat je ongi niet doot gaat zetten meid! Liefs Miekie
Dank je wel voor het snelle antwoord! Ik heb voor de rest nog niet de standaard klachten gehad, die zouden natuurlijk ook niet zoveel zeggen, zeker niet de eerste ronde denk ik. Vanmorgen misselijk, maar heb vaker last van misselijkheid 's morgens. Ik ga ook maar gewoon duimen dat ik niet ongesteld word volgende week!! Groetjes, MC
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik volgende week mag testen Je hoort het vaker, dat het zo snel al raak is.. Nou ja, ik laat me maar niet gek maken!
zou wel grappig zijn mama charlotte.... we gaan volgens onze banners op 1 dag na gelijk op... ik heb net weer eens zitten rond surfen en dan lees ik dat ik het beste gewoon ff geduld kan hebben en zoals met mezelf afgesproken de 17e testen (10e vermoedelijke nod) dus ben benieuwd!
Het zou zomaar een innestellingsbloeding kunnen zijn hoor. Bij Bas heb ik dat ook gehad (al had ik toen wel een langere cyslus, maar in verhouding klopt dat wel) En ja als je toen een steek hebt gevoeld zou het zeker een eisprong geweest kunnen zijn en dan lijkt met me heel onwaarschijnlijk dat je op dag 22 al ongi zou gaan worden.. Succes! Ik ben benieuwd. X Linda
Hoi, ik zit nu in ronde 2 na stoppen met de pil. Vorige maand dacht ik ook dat ik zwanger was. Ik voelde vanalles. Heb m'n ei gevoeld, dacht een innestelingsbloeding gehad te hebben, gevoelige borsten en nog wat kleine dingetjes maar gewoon ongesteld hoor! Ik bemn er inmiddels wel achter dat zo'n pil (of eigenlijk het stoppen ermee) heel veel met je lijf doet, het ontpillen dus. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het wel raak is, maar hou er in je achterhoofd rekening mee dat het ook weleens niet zo zou kunnen zijn.
@ snoetoet, leuk dat we een op 1 dag na gelijk lopen! Even inhouden nog tot het testen, lastig! Pas mijn 1e ronde, maar toch heel spannend hoor! Hoeveelste ronde is het voor jou? Vind het superfijn om hier even mijn verhaal kwijt te kunnen, en dat hier zoveel wannabe-moeders zijn die weten hoe het allemaal voelt
ik ben in augustus gestopt maar door onregelmatige cyclus wordt dit ronde 8 (!!) maar bij dochter was het dus in 2x raak ik vind het ook fijn om te kunnen spuien maar ook dat je niet de enige ben die "gek"doet
ik ken het heel erg goed. ik zit in ronde 5 maar ben tot nu toe niet zwanger geweest. het lijf doet soms dingen die je niet verwacht
En had je dan ook heel duidelijk je eisprong gevoeld? En een innestelingsbloeding? Ik had overigens op die dag dat ik mijn eisprong voelde ook een duidelijk positieve ovulatietest! Ook leuk om dan een bevestiging te krijgen van zoiets, en dat al na 2 weken stoppen met de pil!
toen niet gevoeld maar ook niet zo mee bezig geweest 1e x zwanger worden was van: we zien wel..... maar toen het eenmaal zover was wist ik intuitief ik ben zwanger... dat heb ik nu dus niet en nu voel ik van alles, dus ook die steken in mijn zij
Irritant he! Je wordt zo in de war gebracht door je eigen lichaam.. Ik vraag me dus heel erg af of het met mijn symptomen ook mogelijk is om niet zwanger te zijn (dus met de eisprong en met de bloeding). Ik kan me voorstellen dat het vroeg wordt afgebroken en dat ik dan toch ongesteld wordt. Maar laten we het maar niet hopen!
we zullen echt "geduldig" af moeten wachten, ik had de 17e als testdag voorgenomen (volgens normale cyclus week na nod) maar bedacht me vandaag dat ik op nod ga testen en als test nega is dan kan ik altijd later nog een keer..... of hou ik mezelf voor de gek ?hahahaha bijna het zelfde als je man een cadeautje voor je heeft en je weet waar het ligt ga ik dan kijken of niet?! (maar dan staat er niet: 2 strepen "u heeft een cadeautje!" 1 streep "helaas volgende keer beter...)
Haha ja, zoiets inderdaad.. Het kan ook schelen als je geen test in huis hebt. Dan kan je ook niet in de verleiding komen ofzo! Net als bij het kijken naar de uitslag! Ik had bij mn ovulatietest de deur van de badkamer dicht gedaan toen ik had getest, en ik mocht niet kijken van mezelf voordat die 5 min. om waren Maar waarom wil je pas een week later testen? Als je een onregelmatige cyclus hebt snap ik het wel (als je niet precies weet wanneer je NOD is), maar je kan inderdaad gewoon meteen testen op je NOD toch? Anders zit je je nog een week op te vreten..
Hier nog 1. 10 oktober voor het laatst ongesteld geweest. Sinds dien niet meer. Wist daardoor ook niet goed wanneer ik mijn ei zou hebben. Heb rond 22 dec geklust en op tweede kerstdag een kleine bloeding gehad (rode veeg). Geen idee of dit een innesteling of eisprong was. Sinds dien wel allemaal vage klachten (misselijk, buikpijn, zeurderige pijn in borsten). Heb al een test gedaan afgelopen zaterdag, maar deze was negatief. Durf nu niet goed meer te testen. Pffff......... Moest het gewoon even kwijt.
Hoi MamaCharlotte, ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb in ronde 1 én ronde 2 een mini bloeding gehad rond de innesteling. Alleen ben ik beide keren gewoon ongesteld geworden. Heel raar, maar het zegt niet alles dus... Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel goed nieuws is!!!! Ik duim voor je!
Maar waarom wil je pas een week later testen? Als je een onregelmatige cyclus hebt snap ik het wel (als je niet precies weet wanneer je NOD is), maar je kan inderdaad gewoon meteen testen op je NOD toch? Anders zit je je nog een week op te vreten.. [/QUOTE] heb vanochtend de verleiding niet weerstaan.... had nog 1 test liggen van sensitest en die kan je al 4 dagen voor nod gebruiken ik heb onregelmatige cyclus maar als ik uit ga van 28 dagen zou 10e nod zijn dus vandaag testdag... en wat denk je...... TEST WEIGERT DIENST!!!!! doe het keurig zoals het hoort (en geloof me... dat heb ik heel wat keertjes eerder gedaan)maar nu blijft testvlak blanco maar er verschijnt wel een streep in het vakje waar we een streep willen valspositief omdat test niet werkt?! moet straks peuterzwemmen en kom dan in de buurt van een kruidvat...... denk dat ik nog even langs rijd
Wat onwijs spannend, snoetetoet!!! Inderdaad straks nog een test kopen hoor! Ik heb ook gehoord dat het 4 dagen voor je NOD al moet kunnen met zo'n test. Ik zal voor je duimen! @Truusje81: thanks voor je antwoord. Je hoort het inderdaad heel vaak dat mensen die symptomen hebben en dan toch ongesteld worden. 50% van de zwangerschappen breken vroegtijdig af en dan word je toch ongesteld. Daarom denk ik dat veel mensen toch eerst heel even zwanger zijn, en vraag ik me af of die symtomen ook 'nep' kunnen zijn, dat je lichaam doet alsof.. Als je die symtomen hebt ga je er toch een beetje vanuit dat het wel kan ofzo!