Hallo, ik ben nieuw hier. Momenteel 29 weken zwanger van een 2 de zoontje. Woon in België. En zoek inspiratie voor een leuke jongensnaam. Ideetjes zijn welkom, want ben radeloos aan het worden. Mijn eerste zoontje heet Thiebe. Welk naam past hierbij? Ik dacht aan een naam die ook begint met een T of een naam die ook een ‘ie’ heeft. Laat maar horen…. Groetjes!
Theije / Teije Tobin Thorben Thorsten Torak Tjerk Toby Thijs Siemen Dorian Kieran Leif Pieter Dierks Friso Mirco Sietse Vigo Antonie Ries / Rhys
Lieuwe, Rune en Niek stonden ook op mijn lijstje ☺️ Eerste 2 namen vindt mijn vriend maar niets. Niek is wel heel mooi! Bedankt van je reactie!
Thomas en Niels vind ik ook mooi. Maar Niels past niet bij de achternaam helaas. Bedankt van je reactie!
Ties staat hoog bovenaan op mijn lijstje alleen twijfel ik of hij niet te ‘Hollands’ klinkt voor in België? Bedankt van je reactie!
Ted Thieu Tijn Teun Tjeerd Tijl Tren Domien Dies Rien Miel Wietse Wieb / Wiep Niel Dieter Reinier Emiel Kamiel / Camiel Loïc Cyriel Janiek Mido - Milo - Miro Chiem Mika Maurice Vico - Vito