Ons mannetje wordt grote broer. Nu nog een naam langzaam aan zitten we op 1lijn nu nog iets geschikts vinden we hebben een nederlandse achternaam. En ons mannetje heet R.ins ik ben benieuwd. Liefst geen n, m of r om me te me te beginnen en rond de 4/5/6 letters
Jongen: Lard, Bjarne, Kjeld, Tijler, Vasco, Tobin, Seb Meisje: Jinte, Jente, Lotta, Mare, Flore, Nieke,
Dit vindt mijn man echt te apart hij is meer doe maar gewoon. Ik vind bijvoorbeeld brent heel leuk hij niet
Stijn stond op mijn lijstje maar vindt mijn man niets, joep ben ik zelf niet weg van, vindt het niet spreken ofzo ik weet niet. Maud en lois worden het beiden niet Maud de verkeerde letter wel een leuke naam, maar wij hebben beiden de ervaring met dezelfde beginletter als je ouder en het is erg verwarrend en 2e namen hebben wij niet en krijgen de kids ook niet. Lois is mijn man niet van gecharmeerd. Hij is gelukkig helemaal niet lastig.
Oohja geen naam met de m natuurlijk! Nog een paar Voor een jongen: Lukas, Jesse Voor een meisje: Lieve, Fleur
We hebben nu een heel kort lijstje ook deze volgorde R. ins en F. leur R. ins en G. wen Man kwam hiermee ik vindt het wel steeds leuker R. ins en E. smee R. ins en L. oes niet overtuigd. R. ins en P. elle staat heel ver bovenaan en na hele lange tijd volgt R. ins en L. ars R. ins en S. ven zelfde als met L. oes niet overtuigd
Almer Alwin Fedde Giel / Chiel Harmen, Hermen Hessel Jarne Jelt, Jelte Jerre Jibbe, Jisse Jorn, Jorg Jorre, Jurre Jort, Jorrit Koen Laurens Luuk Sjoerd Staas Stef Stijn Teije / Teie / Tije Tiemen Wessel Wouter, Walter Daniek Elke, Elske Emke Emme Fenna Hanne Ika, Lika Imma Iris Jara / Yara Jiske Lize Selle
wat ik al zij jarno en Lotte en van jullie lijstje Esmee fleur en sven en lars pelle verschrikkelijk doet me denken aan iets afpellen loes vind ik niks
aaron bram colin daan david daniël eloy fer ( ry ) giam Ivan Jonas Boaz jonah Kay Kyan Kjeld Kyell Lex Liam Len Owen Patrick Christiaan quint tygo Timo Jim Jack Vince Wout Wessel Victor Joep Joris Julian Jurre Tibo Tibor Mathias Stijn Olivier Job Koen Jeroen Alex Sverre Tobias Fernand Gilles
Van de meisjesnamen vind ik Gwen het leukst! Van de jongensnamen vind ik Pelle erg leuk. Ook Lars en Sven zijn mooie namen, maar toch net wat meer "standaard" dan Pelle. Als optie nog Jens, Ole en Fedde/Fender voor een jongen en Noor/Nore voor een meisje..
Hoe zouden jullie gwen uitspreken daar zit voor mij het grote verschil denk ik. Of gggwen zeg maar dus als g vindt ik best leuk of als soort k? Mijn man is verliefd op de p naam en ik ook geloof ik
P.elle en G.wen - leuk!!! Ik zou zeggen Kwen en niet ggggwen. G.wendolyn vind ik ook leuk. Nog wat opties, misschien dubbel of de verkeerde letter: R.ins en Hugo R.ins en Julian R.ins en Pepijn R.ins en Thijn of Thijs R.ins en Siem R.ins en Simon R.ins en Koen R.ins en Teun R.ins en Wiebe R.ins en Jelle R.ins en Jurre R.ins en Arnoud R.ins en Merel R.ins en Sanne R.ins en Saar R.ins en Puck - Pien of Fien R.ins en Arwen R.ins en Iris R.ins en Tessa R.ins en Cato R.ins en Karlijn R.ins en Ella R.ins en Leonie R.ins en Eveline