He ladies, Momenteel twee actieve berichten van mij, maar losstaand van die andere hier de vraag; Ik had op donderdag een positieve ovutest en heb op vrijdaggavond laat m'n eisprong (gevoeld). Het is nu bijna twee weken later op donderdag. Tellen jullie dan vanaf die vrijdag (= dag na test) of zaterdag (= dag na ovulatie). Goed als ik dat tweede doe, zit ik nu op 13 dpo en had met kv 2 voor 5 met ochtendurine zojuist het volgende resultaat. Wat vinden jullie? Te licht voor 13 dpo toch? Was wel binnen de tijd iig... Please, ik hou het niet meer...
Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen om te kijken of het oploopt. Als de innesteling pas op dag 9 of 10 heeft plaats gevonden denk ik niet dat hij echt te licht is. er is een streep ik zou nu nog niet in paniek raken als ik jou was. voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap
Nu nog een fotootje, dus na ongeveer een half uur... Wel iets duidelijker denk ik, maar daar mag ik dan ook eigenlijk niet meer naar kijken toch? Ben iig super super blij met jullie snelle reacties!!!!
Ik heb dus bloedverlies gehad (wat ik ook noem in vorige post) en dat is sinds gisteren helemaal weg. Het was te weinig voor een tampon en er liep niks uit. Alleen met vegen. Dat heeft een dag of drie geduurd.... Daarom ben ik zo bang dat het mis is....
Kruitvat staat bekwnd van droogtijd van 30min als je een streep binnen 5min zag Vind hem mooi positief hoor
Bah, dit wachten hadden ze af moeten schaffen Wat denken jullie van het bloedverlies dan? Innesteling? Lijkt me lang, drie dagen. Ik heb nog een digitale vroegtest van cb liggen. Die misschien zaterdag proberen? Eergisteren zei deze niet zwanger. Word gek van die onduidelijke streepjes van kv..... Dacht altijd; een streep is een streep, dus zwanger... Maar als je zelf in de situatie zit lijkt alles anders....
Ik denk dat je eisprong niet die vrijdag avond geweest is maar de zaterdag of mss zelfs de zondag. Eisprong zelf voel je niets van. T geen wat je voelt is t groeien van de follikel(s). Dst zou betekenen dat je dan nu dus pas op 11/12dpo zit. T evt (lichte) bloedverlies wat je gehad hebt kan van alles zijn meis. En wat betreft de zogenoemde "te lichte testen voor op of nod" tsja niet iedereen heeft en of krijgt knal testen hoor. Vind ook niet dat men daar over kan of mag oordelen of ie wel of niet donker genoeg is.
Hoi Krimpie De bloeding kan echt wel innesteling zijn hoor en 3 dagen is niet uitzonderlijk. De test is positief, test binnen 2 dagen nog eens. Of ga naar de dokter voor een bloedname. Jolien
Nou of men de eisprong voelt is lang niet iedereen het over eens lees ik hier vaak genoeg. Ik heb die vrijdagavond mn eisprong gehad en zaterdagochtend direct getest met ovu test welke idd direct negatief was. Ik kon me alleen niet inhouden net en heb met het restje ochtendurine de cb digitaal gedaan. Zegt niet zwanger.... Op de doos staat dat hij in 97 procent van de gevallen al drie dagen voor nod positief test. Dus ben bang dat het toch een vals positief was vanmorgen.....
Ala je streep nog te licht is kan die vals negatief geven weet ik uit ervaring Eis spring pas een tot twee dagen na positieve ovulatietest niet met positieve ovulatietest. En enkel met twmperatuur ben je zeker van een eisprong
Voor de cb kan het nog te vroeg zijn meis. De eisprong zelf voel je echt niet. Kijk naar mijn handtekening, ik spreek uit ervaring. De ovulatie test, laat niet zien dat je een eisprong hebt, die laat zien dat je een lh piek hebt, pas na een positieve ovu test springt je ei, maar zelfs dit hoeft niet eens te gebeuren. Net als wat anderen zeggen alleen met tempen weet je uiteindelijk zeker of je ei daad werkelijk is gesprongen. Uiteraard hoef je van mij niks aan te nemen meis, ik probeer je alleen te helpen.
Klopt, een innestelingsbloeding kan zelfs nog wel langer dan 3 dgn duren. Is bij iedere vrouw weer anders. Net zoals de hoeveelheid bloed dat men verliest.
Vind de reacties van iedereen echt ontzettend lief hoor...! Heeeel erg blij mee. Veel mensen in je omgeving steunen je wel, maar kunnen verder weinig met je emoties, omdat ze niet (meer) in hetzelfde schuitje zitten. Net een ongelooflijke huilbui gehad. Trek het echt even niet meer. Heb mezelf alleen snel op moeten lappen, want moet met een half uur in de auto naar mn werk zitten. Ik weet dat het te vroeg kan zijn voor cb, maar iets zegt me dat het gewoon niet goed is. Maar de streep van vanmorgen leek best goed. Het wachten nekt me. Zodra ik weer ongesteld ben ben ik er 1 dag slecht van en dan denk ik al snel; volgende ronde beter. Maar het wachten,het hopen, het "verschijnselen voelen",het over staafjes heenplassen, het nog meer hopen, het turen naar (al dan niet bestaande) streepjes.... Ik kan niet meer. Sorry, wil niet anderen slecht praten, maar heb echt even de slechtste dag sinds we bezig zijn. X
Je moet niet gelijk de hoop verliezen omdat CB zegt niet zwanger. Het kan zijn dat je gewoon nog te vroeg bent en dat daarom de kv ook nog licht is. Ondanks dat ie licht is zie ik wel een streepje. Dus ja wachten is heeeeel moeilijk, maar het enige wat je op dit moment kan doen. Niet meteen opgeven hoor, er is hoop!
soms heb je even van die mindere dagen meis, maar geef de moed nog niet op ik ben echt van mening dat t te vroeg is geweest voor de cb. ik zie hier vaker dat meiden al snel een cb doen met een lichte kv test, en dan een negatief resultaat krijgen. ik zou evt morgen en in ieder geval overmorgen nog een keer testen met die van de kv. Sterkte vandaag, je kunt t meis!